کد خبر: ۱۱۱۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۷

سردار جوکار: شمار بسیجیان در پایان ۵ ساله پنجم به ٨ میلیون می‌رسد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار پاسدار محمدصالح جوكار، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی كه روز سه شنبه چهارم آبان ماه ٨٩ برگزار شد، با بیان اینكه ٣۶ هزار دانش‌آموز در دفاع مقدس به شهادت رسیدند، گفت: امروز بسیج دانش‌آموزی در ۵١هزار و ۵١٩ واحد آموزشی توسعه یافته و ۶ هزار و ٢۵٧ واحد مقاومت بسیج ایجاد كرده است كه ۴میلیون و ٨۰۰ هزار نفر عضو دارد و ما پیش‌بینی می‌كنیم در پایان ۵ ساله پنجم این رقم به ٨ میلیون برسد. 

جوكار در بخش دیگری از سخنانش تصریح كرد: مقابله با جنگ نرم با ارتقاء معرفت، بصیرت و توانمندی دانش آموزان اولویت اصلی سازمان بسیج دانش‌آموزی است. مجموعه اقدامات و عملیات نظام سلطه در راستای تضعیف اراده و تغییر باورها و تخریب وحدت ملی طرح‌ریزی شده است.

وی افزود: این اقدامات از جنگ روانی دشمن كه در جریان فتنه سال ٨٨ بیشترین فشار را وارد كرد با پخش كردن شایعه، دروغ و غیره، سعی در انحراف افكار عمومی داشت و سربازگیری از درون كشور از راهبردهای دیگر دشمن محسوب می‌شود كه در این رابطه سران و عوامل فتنه از یاران دشمن در داخل كشور محسوب می‌شوند كه با بصیرت بخشی رهبری و اقداماتی كه در روشنگری جریان فتنه صورت گرفت اهداف فتنه برای مردم روشن شد و مردم در سایه همان بصیرت از گزند آسیب‌های دشمن مصون ماندند.

جوكار ادامه داد: ‌امروز هم دشمن با ایجاد برنامه‌هایی در سطح كشور و مدارس به دنبال ترویج عرفان های كاذب و نوظهور، خرافه گرایی و ترویج بهائیت و وهابیت است. این جریان اقداماتی را انجام داده كه بخشی در سطح مدارس و بخشی در خارج از مدارس با ارتباط گیری با دانش آموزان انجام می‌شود و ما در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن برنامه‌های متعددی در جهت ارتقای سطح بصیرت افزایی دانش آموزان داریم.

جوكار با بیان اینكه هفته بسیج دانش‌آموزی از ٧ الی ١٣ آبان ادامه دارد، اظهار داشت: مسابقه مقاله‌نویسی و وبلاگ‌نویسی با عنوان "نقش دولت آمریكا در جسارت به ساحت مقدس قرآن كریم "، سازماندهی اعضا در واحدها، آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان در بسیج دانش‌آموزی، مراسم میثاق با آرمان‌های امام و تجدید بیعت با رهبری، مراسم میثاق با شهدا در گلزار شهدا، برنامه ویژه بر مزار شهید فهمیده، برگزاری انتخابات اعضای شورای بسیج دانش آموزی از برنامه‌های عمومی سازمان بسیج دانش آموزی در این هفته است.

سردار جوکار از سازماندهی سه میلیون دانش آموز بسیجی برای راهپیمایی ١٣ آبان امسال خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین