کد خبر: ۱۱۲۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۴
حاجی‌بابایی، وزیرآموزش و پرورش:

هدف اصلی دشمن در جنگ نرم مدرسه است، بسیج می‌تواند روح انسان را واکسینه کند

12 میلیون دانش‌آموز بسیجی در کشور حضور دارند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیرآموزش و پرورش از ارائه مجوز تاسیس و راه اندازی مدرسه غیردولتی به اشخاص حقیقی و حقوقی که شرایط لازم را داشته باشد خبر داد. 

حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم نواختن زنگ ایثار و شجاعت که روز شنبه با حضور سردار جوکار رئیس بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان و سردار همدانی فرمانده سپاه تهران بزرگ در هنرستان انقلاب برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: در ارائه مجوز تاسیس مدارس خاص و غیردولتی محدودیت خاصی نداریم و هر شخص حقیقی و حقوقی که شرایط را داشته باشد، می‌تواند مجوز لازم را دریافت کند. 
مجوز مدارس غیردولتی تا پیش از این به فرهنگیان و کارمندان وزارت آموزش و پرورش ارائه می‌شد. 

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن در جنگ نرم مدرسه است و بسیج به عنوان یک تفکر می‌تواند در این زمینه مبارزه کرده و روح و روان انسان‌ها در برابر توطئه دشمنان را واکسینه کند، گفت: دانش‌آموزان با داشتن روحیه بسیجی می‌توانند در مسیر درست انقلاب هدایت شوند. همچنین خانواده‌ها نیز در برابر مسائل گوناگون می‌توانند فرزندان خود را با تفکر بسیجی، بیمه کنند. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز 12 میلیون دانش‌آموز بسیجی و بیش از 900 هزار معلم بسیجی در کشور حضور دارند، گفت: البته همه ملت ایران بسیجی هستند که تا امروز با پیش گرفتن صبر تا پای انقلاب ایستاده‌اند. 

حاجی‌بابایی با بیان این که امروز ملت بزرگ ایران آگاه‌تر و بصیرتر و مقاوم‌تر از گذشته در برابر دشمن ایستاده‌اند، گفت: همه ملت بزرگ ایران به این ارزش‌ها اعتقاد عمیق دارند و امروز افتخار ملت ایران در رشد و بالندگی دانش‌آموزان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین