کد خبر: ۱۱۲۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۴
در اجلاس سراسری معاونان سازماندهی اعضاء ‌استان‌ها و شهرستان‌ها

حبیبی: خطر شکست در انتخابات آینده برای اصول‌گرایان وجود دارد

اگر نابسامانی در کشور روی دهد متوجه اصل نظام می‌شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارهای زیربنایی برای وحدت اصول‌گرایان را انجام داده‌ایم و وحدت اصول‌گرایان باید زیر چتر روحانیت که مشخصا جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز است، شکل بگیرد. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: محدود کردن دایره اصول‌گرایی اشتباه بزرگ برخی افراد است، اگر اصول‌گرایان در انتخابات آینده متحد به میدان نیایند خطر شکست وجود دارد. 

محمدنبی حبیبی در اجلاس سراسری معاونان سازماندهی اعضاء ‌استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور این حزب اظهار داشت: در فعالیت‌های سیاسی همانطور که ولی فقیه نیاز به بازوان نظامی آموزش دیده قوی دارد بازوان متشکل سیاسی نیز نیاز دارند که در تشکیلات حزبی دور هم جمع شوند. 

وی افزود: آن‌هایی که ضرورت کار تشکیلاتی را تایید نمی‌کنند، نمی‌دانیم چه دلیلی دارند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دشمن متشکل در مقابل اسلام صف آرایی کرده و هر زمان هجومی می‌خواهند انجام دهند متشکل می‌شوند، سردمداران آمریکا و کشورهای غربی که در منافع و چپاول ثروت با هم دعوا دارند در مقابله با اسلام یکی می‌شوند و چگونه است که ما تشکل نداشته باشیم. 

وی ادامه داد: مصاف با دشمن متشکل جز در غالب تشکل امکان‌پذیر نیست. 

وی در ادامه در خصوص خصوصیت‌های یک حزب الهی تصریح کرد: یک حزب الهی باید پایه‌های ایدئولوژیک خود را محکم کند، یکی از دلایل موفقیت و دوام حزب موتلفه اسلامی قوت ایدئولوژیک این حزب است. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خصوصیت دوم یک حزب را توان برنامه‌ریزی برای اداره کشور دانست و خاطرنشان کرد: احزاب برای اداره کشور باید برنامه‌های کارشناسی شده داشته باشند و برای اداره شئون مختلف کشور برنامه داشته باشند. 

حبیبی در ادامه سومین خصوصیت احزاب را توان کادرسازی دانست و افزود: احراب باید کادرهای ساخته شده متخصص داشته باشند تا در انتخابات‌ها به مردم معرفی نمایند و بتوانند به بهترین شکل کشور را اداره کنند. 

وی اظهار داشت: اگر تحزب رونق بگیرد مردم می‌دانند به چه کسی رای دهند و متاسفانه در حال حاضر رقابت‌ها لفظی است و اگر نابسامانی در کشور در زمینه‌های مختلف روی دهد متوجه اصل نظام می‌شود. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان بیان کرد: محدود کردن دایره اصولگرایی اشتباه بزرگ برخی افراد است. اگر اصولگرایان در انتخابات آینده متحد به میدان نیایند خطر شکست وجود دارد. 

حبیبی افزود: کارهای زیربنایی برای وحدت اصول‌گرایان را انجام داده‌ایم و وحدت اصول‌گرایان باید زیر چتر روحانیت که مشخصا جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز است، شکل بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۰
0
0
اين حرفهامتاسفانه درجهت فريب افكارعمومي است درجامعه ايكه فعالين سياسي در حبس و محروميت بسر م‌ب‌رند و احزاب رقيب توقيف و منحل اعلام مي‌گردد مگر حق انتخابي هم باقي گذاشته‌ايد شماها باكدامين رقيب مي‌خواهيد مبارزه كنيد كه نگران شكست مي‌باشيد واقعا كه.....باتوجه به در اختيار داشتن كل زمين و خالي بودن جفت دروازه‌ها و با وجود داور يك‌طرفه و صاحب توپ و... بازهم نمي‌توانيد. خدا به داد اين مردم و آب و خاک برسد كه سرنوشتش دست !!!وامسيبت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین