کد خبر: ۱۱۲۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۸

نوباوه: چرا سپاهان به دروازه‌بانش یک میلیارد می‌دهد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گزارش رسمی تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تربیت بدنی بیرون می‌آید و تخلفاتی که در آنجا صورت گرفته در صحن علنی مطرح می‌شود مطبوعات ورزشی باید با شجاعت پیگیر این قضیه باشند 

نوباوه، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از باشگاه سپاهان به دلیل آنکه برای خرید دروازه بانش یک میلیارد تومان هزینه کرده، انتقاغد کرد. 

بیژن نوباوه وطن، در گفت‌و گوی تلفنی با برنامه "ورزش بدون ویرایش" رادیو گفت‌وگو، در توضیح مشکلات مطبوعات ورزشی گفت: «همین الان می‌گویم فردا که گزارش رسمی تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تربیت بدنی بیرون می‌آید و تخلفاتی که در آنجا صورت گرفته در صحن علنی مطرح می‌شود مطبوعات ورزشی باید با شجاعت پیگیر این قضیه باشند.
 
امیدوارم خبرنگاران ما بروند سراغ مسایل اصلی ورزش، الان رقم قرارداد یک فوتبالیست 500 میلیون تومان است همین رقم را بدهند به فدراسیون کشتی ببنید چه تغییراتی مهمی ایجاد می‌کند برخی از این کشتی‌گیران می‌آیند سراغ من در مجلس و می‌گویند که ما محتاج نان شب هستیم. شما نگاه کنید متاسفانه تمام فوتبال دولتی است. باشگاه سپاهان چرا باید یک میلیارد تومان تنها به دروازه بانش بدهد، چرا بررسی نمی‌کنید‌؟ یا چرا نمی‌روید موضوع دلال بازی در فدراسیون فوتبال و سوارکاری را بررسی کنید؟ ما قلم به دست داریم، ما باید با قلم به جامعه خدمت کنیم، من انتقاد دارم به مطبوعات ورزشی ولی این را هم می گویم که با کمترین پول بیشترین خدمت را می‌کنند.» 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین