کد خبر: ۱۱۲۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۹
درایتی، مشاور دولت اصلاحات:

برای اتحاد میان اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان منتقد دیر شده است

جریان اصول‌گرا باید مرزکشی میان طیف‌های مختلف خود را مشخص کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال اتحاد استراتژیک اصولگرایان منتقد و اصلاح‌طلبان درون حاکمیت، اظهار داشت: اگر این دو گروه هدف مشترکی برای خود تعریف کرده باشند که بتواند فضای کشور را از فضای ایجاد شده بعد از انتخابات جدا کنند، این اتفاق می‌تواند به فضای سیاسی‌کشور کمک کند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: جریان اصول‌گرا باید برای خودش تعیین تکلیف کند و مرزکشی میان طیف‌های مختلف خود را مشخص کند. 

مشاور دولت اصلاحات با بیان اینکه نهایتاً چنین اتحادی را پایدار نمی‌داند، تصریح کرد: زمانی‌که جریان‌های اصول‌گرایی این امکان را داشتند که در برابر اصول‌گرایان تندرو موضع‌گیری کنند بنا به مصلحت‌هایی سکوت کردند، اما اکنون که جریان تندرو اصول‌گرا اصلاح‌طلبان را به حاشیه فرستاده و در حال به حاشیه راندن برخی از جریان‌های اصول‌گرا نیز هست این اقدامات کمی دیر به نظر می‌رسد. 

درایتی ادامه داد: موضع‌گیری‌های اصول‌گرایان تندرو باعث ایجاد مرافعات فراوانی در میان طیف‌های اصول‌گرا شده است. 

وی درباره مواضع اصلاح طلبان تاکید کرد: برای اصلاح‌طلبان هم مهم است که پس از آسیب‌شناسی جریان‌های داخلی خود منتظر باشند تا همه متوجه شوند حذف اصلاح‌طلبان از جریان قدرت چه تبعاتی می‌تواند برای گروه‌های سیاسی حتی اصول‌گرایان داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین