کد خبر: ۱۱۲۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۹
تابش، دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی:

اصلاح‌طلبان سعی در این نداشته‌اند که ائتلافی با اصول‌گرایان تشکیل دهند

ممکن است عده‌ای از اصول‌گرایان با ما همراه شوند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار اخباری مبنی‌بر احتمال شکل گیری تشکل جدیدی از اصول‌گرایان منتقد و اصلاح‌طلبان در مجلس گفت که با توجه به نزدیکی عقاید و آرای اصلاح‌طلبان با طیفی از اصول‌گرایان، ائتلاف نانوشته‌ای بین این دو جریان وجود دارد، اما در عین حال نه اصول‌گرایان پیشنهاد تشکیل چنین تشکلی را دادند و نه ما اقدامی در این رابطه انجام دادیم. 

محمدرضا تابش اظهار کرد: ما همیشه مبنا و منطقی برای کار خود داشته‌ایم و کار خود را بر اساس آن مبنا و منطق دنبال می‌کردیم. اکنون هم به همان روال و منوال کارمان را به پیش می‌بریم و ممکن است در این فرآیند عده‌ای از اصول‌گرایان با ما همراه شوند. 

وی افزود: اما اصلاح‌طلبان سعی در این نداشته‌اند که کسی را جذب کنند، تشکلی داشته باشند و ائتلافی با اصول‌گرایان تشکیل دهند. 

نماینده‌ی اردکان در خانه‌ی ملت اضافه کرد: خیلی اوقات در مجلس پیش می‌آید که به صورت ناگفته و نانوشته و بدون هماهنگی، افکار ما با طیفی از اصول‌گرایان به هم نزدیک است و همین نزدیکی افکار و عقاید و آرا باعث می‌شود ائتلاف ناگفته و نانوشته‌ای به شکل ناخواسته به وجود بیاید که اتفاقا تعیین‌کننده است و خیلی جاها خودش را نشان می‌دهد. 

تابش در پایان تاکید کرد: تاکنون نه از طرف اصول‌گرایان پیشنهادی مبنی‌بر تشکیل تشکل جدیدی مطرح شده و نه ما چنین خواسته‌ای داشته‌ایم و اقدامی در این رابطه انجام داده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین