کد خبر: ۱۱۲۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲

سفر خانوادگی آقای مدیر به آرژانتین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی كه تیم ملی گلف ایران در مسابقات جهانی دربین 67 كشور شركت كننده شصت و پنجم شد، سفر این تیم به آرژانتین با حاشیه‌هایی همراه بود.
 
سفر پسر سرپرست فدراسیون به عنوان همراه در كنار تیم ملی یكی از این حاشیه ها بود. در این مسابقات كاروان ایران از 8 نفر تشكیل شده بود. 3 ورزشكار كه در بوینوس آیرس به مصاف حریفان خود رفتند و 5 همراه. كیكاووس سعیدی، سرپرست فدراسیون گلف و حكیم ایمانی، نائب‌رئیس این فدراسیون در كنار محمد جزیی كه تحت عنوان مترجم اعزام شده بود، داود سلمانی نماینده حراست سازمان تربیت بدنی و مهدی سعیدی پسر سرپرست فدراسیون همراهان تیم ملی در سفر به آرژانتین بودند.

در عكس‌های منتشر شده از حضور تیم ایران در مسابقات جهانی در سایت فدراسیون گلف به آدرس: golfir.com پسر سرپرست فدراسیون در كنار تیم اعزامی به چشم می‌خورد. در عكسی كه مسافران آرژانتین با كت و شلوار سفید و پیراهن آبی به یادگار گرفته‌اند مهدی سعیدی اولین نفر از سمت راست است كه در زیر عكس هم معرفی شده است.

در سایر عكس‌ها هم او حضور پررنگی دارد و در یكی از عكس‌ها به همراه پدرش درحال اهدای تابلو فرش‌هایی به یكی از سران فدراسیون جهانی گلف است.

در حالی كه به تازگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به اعزام افراد غیر‌ورزشی در كنار تیم‌های ورزشی به دولت تذكر داده بودند در این سفر كه البته دستاوردی هم برای ورزش گلف ایران نداشت، سرپرست فدراسیون گلف یكی از اعضای خانواده‌اش را همراه خود برده بود.
 
از سال 2002 كه تیم ملی گلف ایران در بین 62 كشورشركت كننده در مسابقات جهانی مالزی شصت و دوم شد، ایران هرگز در مسابقات جهانی حاضر نشد. 

در حالی كه گلف ایران در آخرین دوره مسابقات آسیایی در بین 21 تیم، نوردهم شده بود، واضح بود كه حضور این تیم در میدان جهانی جنبه توریستی خواهد داشت. اما اقدام سرپرست فدراسیون باعث شد این سفر به یک سفر توریستی خانوادگی تبدیل شود.

در شرایطی كه ورزش گلف در ایران هنوز چندان گسترش پیدا نكرده، به نظر می‌رسد، بهتر باشد، هزینه چنین سفرهایی در اختیار هیأت‌های استانی قرار بگیرد تا ورزش گلف در داخل كشور پیشرفت كند.

تیم ملی گلف ایران در مسابقات جهانی 2010 آرژانتین در بین 67 تیم شصت و پنجم شد و نسبت به آخرین حضورش در این مسابقات 3 پله سقوط كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین