کد خبر: ۱۱۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۸۴ - ۲۳:۴۰

اعتراض شارون استون به انتخاب کاترین زتا جونز

آفتاب‌‌نیوز :  استون اعلام کرد که او اولین انتخاب ترنر برای ایفای این  نقش بوده و  به هیچ وجه درست نیست که استودیو هنرپیشه دیگری را انتخاب کرده است.
بازیگر «پستچی همیشه دو بار زنگ می‏زند» تصریح کرد که در سال 1995پیش از مرگ ترنر بر اثربیماری سرطان حنجره با وی ملاقات کرده است و هنرپیشه فقید سینما تاکید کرده که تمایل دارد استون نقشش را بازی کند.
استون در این باره گفت: من با لانا در سال‌ها‌ی واپسین عمرش ملاقات کردم و رابطه بسیار خوبی میان ما برقرار شد. او بی تردید ستاره سینما بود و به من گفت که اگر قرار باشد فیلمی بر اساس زندگیش ساخته شود، تمایل دارد من نقشش را بازی کنم. زندگی لانا از جمله جذاب ترین سرگذشت‌ها‌یی است که من در‌ها‌لیوود دیده ام.
کاترین زتا جونز و کیانو ریوز، هنرپیشگان مطرح سینما چندی پیش موافقت خود را برای بازی در این فیلم تراژدی ـ عاطفی اعلام کردند. این اثر که هنوز نامی برایش اعلام نشده، بر اساس شرح حال زندگی لانا ترنر، هنرپیشه نامی‌ها‌لیوود و نامزدش جانی استامپاناتو ساخته می‏شود و به نحوه مرگ استامپاناتو توسط دختر 14 ساله ستاره سینما می‏پردازد. این قتل در تاریخ چهارم آوریل 1958 رخ داد و از آن زمان موضوع ساخت فیلم بر اساس این رویداد مطرح شد.
آدریان لین، کارگردان انگلیسی که ساخت این اثر را به عهده دارد، اعلام کرد فیلمبرداری را از ماه ژانویه آغازمی کند. این کارگردان تا به حال فیلم‌ها‌یی چون جذابیت مرگبار محصول سال 1987 و بی وفا محصول سال 2002 را در کارنامه هنری اش ثبت کرده است.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، نخستین همکاری کیانو ریوز، هنرپیشه مطرح مجموعه فیلم‌ها‌ی ماتریکس، و کاترین زتا جونز، بازیگرفیلم‌ها‌ی شیکاگو، قاچاق و دوازده یار اوشن شکل می‏گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین