کد خبر: ۱۱۲۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
به دلیل بارش برف؛

محور شمشک به دیزین تا اطلاع بعدی مسدود است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور شمشک به دیزین در استان تهران به علت بارش برف تا اطلاع بعدی مسدود است و دیگر راه‌های اصلی کشور باز و رفت ‌و آمد در آنها جریان دارد. 

تردد در محور همدان - رزن به علت اجرای عملیات راهداری و تعمیر پل سه راهی روعان از روز جاری( پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه جاری) به مدت یک هفته از ساعت هشت تا 17 با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

همچنین تردد در محور ملایر- همدان حد فاصل پیچ پیرمیشان تا جوکار به علت اجرای عملیات روکش آسفالت از تاریخ 10 آبان‌ماه به مدت دو هفته از ساعت هشت تا 17 با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

از سوی دیگر،‌ آمار دریافتی از 146 دستگاه ترددشمار در سطح راههای کشور نشان می‌هد که طی شبانه‌روز گذشته، در مجموع تعداد یک میلیون و 262 هزار و 349 دستگاه خودرو در راه‌های دارای تردد شمار کشور رفت ‌وآمد داشته که از این تعداد، افزون بر یکصد هزار و 377 مورد مربوط به محورهای ورودی به تهران و 89 هزار و 608 مورد مربوط به محورهای خروجی از تهران بوده است.

همچنین، طی 24 ساعت گذشته اوج تردد در سطح راه‌های کشور از ساعت 16 تا 17 با 91 هزار و 687 مورد تردد و کمترین میزان تردد از ساعت 6 تا 7 بامداد با 49 هزار و 69 مورد تردد بوده است.

متوسط سرعت تردد در سطح راه‌های کشور نیز، در مدت یادشده 83 کیلومتر در ساعت و سهم وسایل نقلیه سنگین در کل شبکه‌راه‌های کشور 24 درصد بوده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور در پایان اعلام کرده است که بیشترین میزان تردد در محورهای کشور در 24 ساعت گذشته، مربوط به آزادراه کرج - قزوین با 87 هزار و 231 مورد تردد بوده و پس از آن محور ساری- قائم‌شهر و شیراز-مروشت به ترتیب با 76 هزار و 391 و 56 هزار و 235 مورد تردد بوده‌ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین