کد خبر: ۱۱۲۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۱
در جمع نخبگان و فرهیختگان خراسان شمالی

احمدی‌نژاد: بالاترین سطح امنیت ملی وقتی به‌دست می‌آید که با قلدران عالم درگیر شویم

13 آبان حرف‌های زیادی برای نسل‌های آینده و بشریت دارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی‌نژاد پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را موجب شکست هیبت و هیمنه استکبار و تغییر معادلات دانست و گفت: با وقوع این رویدادهای بزرگ، انقلاب اسلامی بصورت موثر وارد معادلات جهانی شد. 

احمدی‌نژاد ظهر روز پنجشنبه در جمع نخبگان و فرهیختگان خراسان شمالی اظهار داشت: 13 آبان یک نماد و خط راهنماست که حرف‌های زیادی برای نسل‌های آینده و بشریت دارد.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با تبعید امام(ره)، حمله به دانشگاه و دانش‌آموزان شعله‌های انقلاب خاموش خواهد شد، اما به‌رغم تصور آنها این اقدام‌ها قطعات جدولی را کامل کرد که خداوند آن را برای پیروزی مستضعفان بر مستکبران طراحی کرده بود.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: اگر جمعی در مسیر تحقق اهداف الهی حرکت کند، هر توطئه‌ای بدل به فرصتی برای تحقق خواسته‌ها خواهد شد همانگونه که توطئه استکبار با همه طراحی‌ها علیه ملت‌های منطقه موجب فروپاشی آنان از درون شد و اینچنین در منطقه گرفتار شده‌اند. 

احمدی‌نژاد تاکید کرد: کسانی که به ملت ایران ظلم روا داشته‌اند به‌زودی برای عذرخواهی در مقابل ملت ایران به صف خواهند ایستاد.

احمدی‌نژاد با اشاره به روند تحولات و اراده خداوند بر شکسته شدن سیطره اهریمنی شیطان‌صفتان گفت: در اوایل دولت نهم برخی می‌گفتند هجمه به استکبار پیشرفت و امنیت کشور را با خطر مواجه می‌کند اما نمی‌دانستند که پیشرفت و امنیت کشور در گرو همین ایستادگی و هجوم مدبرانه است. بالاترین سطح امنیت ملی وقتی به دست می‌آید که در بالاترین جایگاه با قلدران عالم درگیر شویم.

وی ملت ایران را لایق و شایسته بزرگی کردن بر عالم دانست و تاکید کرد: ملت ایران ملت بزرگی است و این عظمت و بزرگی حاصل یک حقیقت است که باید حفظ شود. ملت ایران عاشق ارزش‌های الهی است و معنی کمال، عزت و آزادگی را از ولایت علوی گرفته و این رمز شکست‌ناپذیری آن است.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود استعدادهای انسانی، مادی و ظرفیت‌های کم‌نظیر فرهنگی استان خراسان شمالی را یادآورشد و اظهار داشت: با همبستگی و همدلی، اتکا بر فرهنگ خودی و داشته‌های بومی، ساختن استان کار سختی نیست و شدنی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین