کد خبر: ۱۱۲۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰

فرمانده ناجا: دستور تنبیه و بازداشت مامور خاطی میدان کاج صادر شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دستور تنبیه و بازداشت مامور خاطی صادر شده است، گفت: کوتاهی مامور نیروی انتظامی در صحنه حادثه سعادت‌آباد، محل سوال و برخورد است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه دیدار با رییس پلیس سودان درباره حادثه میدان کاج تهران گفت: بازرسی ناجا در حال بررسی دقیق این مسأله است و هنوز جوانب آن از نظر ما روشن نیست. وی افزود: ظاهر این مسأله رقابت عشقی میان دو نفر بوده است و ضارب با بکارگیری چاقو، مضروب را از پای در آورده و اجازه نزدیک شدن مردم را به وی را نیز نداده است. فرمانده نیروی انتظامی درباره عملکرد مامور نیروی انتظامی حاضر در حادثه گفت: این مامور باید به طور قطع از سلاح استفاده و با خطرپذیری با مجرم برخورد می‌کرد.

احمدی‌مقدم افزود: دستور تنبیه و بازداشت مامور خاطی صادر شده است زیرا به طور طبیعی باید با احساس مسئولیت بیشتری وارد عمل می شد. 

وی گفت: بیشتر از اقدام مامور نیروی انتظامی باید رفتار این مجرم مورد مذمت قرار گیرد و البته کوتاهی مامور نیروی انتظامی در جای خود محل سوال و برخورد است. 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حمل سلاح سرد امنیت جامعه را متزلزل می‌کند، گفت: متاسفانه هنوز درباره حمل و خرید و فروش سلاح سرد ممنوعیت و محدودیتی وجود ندارد.

احمدی‌مقدم افزود: از نظر پلیس حمل سلاح سرد باید به علت نیاز شغلی یا محافظت فردی آن هم با مجوزهای لازم و صلاحیت باشد زیرا اگر هر فردی بخواهد در خودرو خود آلت قتاله و قمه داشته باشد امنیت جامعه متزلزل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Poland
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
0
باور کنید هیچ ماموری بدون پشتوانه قضایی حاضر به مداخله نیست باید حداقل بیمه مسئولیت برای ماموران انجام می‌شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین