کد خبر: ۱۱۲۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۴
حسن حبیبی، سرمربی اسبق تیم فوتبال امید:

در مدیریت تازه مثل 40 سال قبل عرب‏ها شدیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی اسبق تیم فوتبال امید در واكنش به ابقای محمدی در تیم نوجوانان گفت: وقتی افراد فدراسیون بر حق نباشند چنین تصمیماتی را هم می‌گیرند.

حسن حبیبی درباره تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر ابقای اكبر محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اظهار داشت: من به جای اینكه به چنین تصمیمی در این مورد خاص ایراد بگیرم می‌گویم كار از بیخ و بن غلط است و آنهایی كه فدراسیون فوتبال را اشغال كرده اند افرادی هستند كه برای فوتبال نیستند. سال‌هاست نسل‌هایی كه می‌توانستند به این فوتبال كمک كنند را پس زده اند و معلوم نیست این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

وی تاكید كرد: اگر افرادی كه به عنوان مسئول در فدراسیون هستند آدم‌های برحقی نباشند تصمیماتی هم كه گرفته می شود نمی‌تواند به حق باشد. وقتی 100 نفر بهتر از این مسئولان بیرون گود هستند نباید درباره تصمیماتی كه گرفته می‌شود بحثی كرد.

حبیبی با اشاره به اینكه در مدیریت تازه مثل عرب‌ها در 40 سال قبل شده‌ایم، یادآور شد: عرب‌ها زمانی به همین شكلی كه اكنون مدیریت می‌كنیم تصمیم‌گیری می‌كردند در حالی كه آنها هیچ پیشینه و ریشه‌ای نداشتند اما ما دارای پیشینه هستیم.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص اكبر محمدی و ابقای او گفت: نمی‌خواهم در ارتباط با فرد اظهارنظر كنم چون كار او را نمی‌شناسم. تیم ما در مسابقات ازبكستان نمایش بدی نداشت و می‌توانست به مرحله بعدی صعود كند. مشكل این بود كه باید یک فردی كه تجربه بین‌المللی قوی داشت را بالای سر این تیم می گذاشتند. نیمكت تیم‌های ملی ما دچار بی‌‌است.

وی با اشاره به اینكه نقش مدیرفنی در فوتبال ایران تعریف نشده است، خاطرنشان كرد: نباید مدیرفنی فقط یک اسم باشد. باید شرح وظایف او مشخص شود. كسی كه می‌خواهد مدیرفنی باشد باید پیشینه خوبی داشته باشد. در این چندین سال افراد بسیار مجرب و خوبی را به دلیل جاری شدن روابط به جای ضوابط از دست داده‌ایم و اكنون هم چوب همان سال‌ها را می‌خوریم.

حبیبی در پایان با بیان اینكه تیم ملی جای خطا و آزمون نیست، تصریح كرد: تیم ملی جای كسی است كه امتحان خود را پس داده باشد. این روالی است كه در همه جای دنیا پیاده می‌شود. به نظر من تفكری كه فدراسیون فوتبال دارد غلط است. آنها علی دایی را سوزاندند و اكنون یكی مثل اكبر محمدی را هم می‌سوزانند. آنها می‌خواستند از نام دایی استفاده كنند و بهره آن را بردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین