کد خبر: ۱۱۲۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۳

رامین: 140میلیون خرج تبلیغ نمایشگاه مطبوعات کردیم، فقط 120 هزار نفر آمدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه برداشت هفتم رادیو گفت‌وگو، برخی حاشیه‌های نمایشگاه مطبوعات را بیان کرد.

محمد علی رامین به همراه کریمی و شکوهی ـ به ترتیب دبیر سیاسی اجتماعی خبرگزاری فارس و مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری ـ در برنامه یاد شده، نمایشگاه مطبوعات را بررسی کردند.

در این برنامه، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این نظر مهمان دیگر برنامه که استقبال مردم از نمایشگاه امسال را اندک اعلام کرد، گفت: با وجود دو هزار و چهارصد نشریه در نمایشگاه، اگر هر نشریه هزار میهمان هم داشت، باید بازدیدکنندگان بالغ بر دو میلیون و چهارصد هزار نفر بوده باشند، در حالی که آماری که من دارم، حاکی از حضور 120 هزار بازدیدکننده است.

رامین در ادامه علت اصلی کاهش استقبال مردم از نمایشگاه را کم کاری و کمبود اطلاع‌رسانی از سوی خود مطبوعات دانست.

کریمی، دبیر سیاسی و اجتماعی خبرگزاری فارس، با نپذیرفتن دلیل ارایه شده از سوی معاون مطبوعاتی، نبود اطلاع رسانی و تبلیغات کافی از سوی برگزارکنندگان (معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را یکی از مهمترین دلایل کاهش شمار بازدیدکنندگان دانست و گفت: البته چیدمان غرفه ها نیز در کاهش مخاطبان نقش مهمی داشت؛ ضمن این که هرچند حضور میهمانان خارجی، پسندیده بود، توجه بسیار برگزار کنندگان به این میهمانان خارجی و همین طور تحریم نمایشگاه از سوی برخی سایت های مطرح، از دیگر دلایل کاهش اقبال عموم در نمایشگاه مطبوعات بود... .

معاون مطبوعاتی ارشاد همچنین در این برنامه رادیویی، با اعلام این که هفتاد میلیون تومان برای پخش تیزر و مبالغی در همین حد برای نصب تابلوها و بنرها به شهرداری تهران پرداخته‌اند، ادامه داد: علت تغییر چیدمان غرفه ها نسبت به سال‌های گذشته، توجه به رسانه‌های استان‌ها، بر پایه رویکرد رییس‌جمهور به استان‌های کشور بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین