کد خبر: ۱۱۲۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸

ردپای سران فتنه در قتل سعادت‌آباد / طنز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب -شهرام شکیبا(خبرآنلاین): از قرار معلوم، پنج‌شنبه گذشته یک ماجرای ناموسی در مملکت رخ داده. ماجرای ناموسی عبارت است از داستانی که معمولاً میان دو مرد و یک زن که همگی به زیرساخت‌های ماجرا وقوف کامل دارند، رخ می‌دهد. 

تا زمانی که دست‌اندرکاران ماجراهای ناموسی در جریان امور یکدیگر قرار نگیرند، ماجرا ناموسی نمی‌شود. مثل بسیاری از ماجراها که در شرایط کنونی جریان دارد، اما هنوز ناموسی نشده است. نقش پلیس نیز در ماجراهای ناموسی مشخص است: «نظارت». 
نظارت از مصدر نظر و به معنای «تماشا کردن» است. در ماجرای ناموسی سعادت‌آباد نیز پلیس به دقت نظارت داشته است.

رئیس پلیس تهران در این باره گفت‌وگویی انجام داده و ابعاد تازه‌ای از حضور مؤثر پلیس را در جریان ماجرا برشمرده است: «پلیس چه اقدامی می‌توانست انجام دهد؟ اگر از اسلحه استفاده می‌کرد، تبعات بعدی را داشت و همه می‌گفتند پلیس شلیک کرد. در این حادثه دو مأمور اعزامی به محل تقسیم کار کرده‌اند و یکی از آنها عامل جنایت را دستگیر کرده است و دیگری نیز مجروح را به بیمارستان منتقل کرده است.»

1- درست است. واقعاً در شرایط کنونی به فکر تبعات بعدی بود. پلیس که نباید از اسلحه استفاده کند. استفاده از اسلحه مال کسانی است که لباس پلیس تنشان نیست. پلیس باید تقسیم کار کند.

2- با توجه به تقسیم کار هوشمندانه و شگفت‌انگیز پلیس، اگر فقط یک مأمور در محل بود، یا مضروب فرار می‌کرد یا ضارب!

3- چقدر خوب است که 3 مأمور در محل نبودند. چون دو کار بیشتر وجود نداشت و یک مأمور محترم نیروی انتظامی همین‌جور عاطل و باطل می‌ماند. هیچ چیز هم به اندازه عاطل و باطل ماندن یک مأمور محترم بد نیست.

4- اگر ضاربان دو نفر بودند، تکلیف چی می‌شد؟ بدین‌وسیله از کلیه مجرمان محترم تقاضا می‌کنیم که اولاً رعایت حال پلیس را مدنظر داشته باشند و تنها جنایت کنند. ثانیاً حتی‌المقدور طوری جنایت کنند که پلیس مجبور به هفت‌تیرکشی نشود که تبعات بعدی دارد. ثالثاً سعی کنند جنایات‌شان را دم در کلانتری‌ها انجام دهند که اگر بر اساس تقسیم کار، مأموری بی‌کار ماند، زود به محل کارش برگردد.

در نهایت نیز رئیس پلیس تقصیر اصلی را بر گردن اورژانس انداخت و اشاره کرد که تأخیر اورژانس در رساندن مجروح باعث مرگ شده.

قطعاً ایشان درست می‌فرمایند ولی کاش با توجه به شرایط کنونی در میان مقصران اصلی ماجرا، جایی هم برای «خلبان» و «سران فتنه» باز می‌کرد که لیست کامل شود.

در داخل توی وسط میان مدیریت

این تیتر را هم از خبرآنلاین خودمان بخوانید تا ادبیات‌تان تقویت شود: «عده‌ای در داخل مدیریت می‌شوند که با گفتمان آشوب و براندازی، وقت مسئولان نظام را بگیرند.»

1- لطفاً در داخل مدیریت نشوید.

2- برای در داخل مدیریت شدن، لطفاً با دفتر هماهنگ کنید.

3- به نظر شما برای گرفتن وقت دیگران «در داخل مدیریت شدن» بهتر است یا «داخل در مدیریت شدن»؟

شوهر خوب فرمانبر پارسا

خبر آنلاین به نقل از ایلنا نوشته بود: «مردان نیز از قاعده نشوز و تمکین نباید مستثنی باشند.»

1- انصافاً خبر آنلاین در شرایط کنونی انقلابی ادبی در عرصه تیتر ایجاد کرده است. اگر جایی برای معامله یا خواستگاری تشریف می‌برید، حتماً یکی از همکاران ما را کرایه کنید با خودتان ببرید تا حرف‌های عادی‌تان را طوری برای‌تان پیچیده و ادبی کند که کسی نفهمد چه می‌گویید و کارتان پیش برود.

2- اگر همین‌طور پیش برود، جماعت طرفدار حقوق زنان به‌زودی اعلام می‌کنند که مردان نیز باید بزایند. چرا باید تبعیض وجود داشته باشد؟

3- آقای قاضی من دیگه نمی‌تونم با این مرتیکه زندگی کنم. آوردمش محضرتون طلاقش بدم. تمکین نمی‌کند، ناشز هم هست. زودتر مهریه‌مو ازش بگیرین، بندازینش بیرون. مرتیکه 15 ساله شوهرمه، یه شیکمم واسه‌م نزاییده. اقلاً حکم کنین برم سرش هوو بیارم. آخه اینم شد مرد؟!

خبر پزشکی

در شرایط کنونی هیچ‌چیز مهمتر، دقیق‌تر و درست‌تر از اخبار پزشکی پیدا نمی‌شود.

رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت: «مصرف سیگار باعث بروز لب‌شکری در نسل بعد می‌شود.»

1- اولاً ممنونم، چون نمی‌دانستم اداره سلامت دهان و دندان هم داریم. چطور است که اداره سلامت دهان و دندان داریم و رئیسش هم می‌دانیم کیست، اما یک اداره سرویس دهان و دندان نداریم؟ یا اگر داریم نام رئیسش را کسی نمی‌داند؟

2- درست است. با توجه به این که باباهای‌مان سیگاری بودند، الآن همه ما لب‌شکری هستیم. منتها چون همه یک جوریم، خیلی به چشم نمی‌آید.

سند

سند خیلی مهم است. همه چیز باید سندش موجود باشد. به گزارش ایرنا «سند باروری جوانان با همکاری سازمان بهزیستی، سازمان ملی جوانان و وزارت آموزش و پرورش در دست تدوین است.»

قدیم برای این که اهمیت و استناد سند را عنوان کنند، می‌گفتند: «سندش منگوله‌دار است.» آیا این سند بهداشت باروری جوانان منگوله هم دارد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
0
0
پلیس که نمیتواند اسرار خودش را برای من وتو فاش کند! شاید اون اسله ها خالی از فشنگ بودند! فرامرز حسینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
0
0
هر جا نیرو انتظامی کم کاری میکنه میگه: مامور نما بودند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین