کد خبر: ۱۱۳۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
علیخانی، عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی:

فکر و رای اصول‌گرایان منتقد به اصلاح‌طلبان نزدیک است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی، نزدیکی اصول‌گرایان منتقد و اصلاح‌طلبان مجلس را در جریان بررسی برخی طرح‌ها و لوایح، امری طبیعی ارزیابی کرد و در عین حال گفت که این موضوع یک امر تشکیلاتی نیست و به بیرون از مجلس هم ارتباطی ندارد.

قدرت‌الله علیخانی اظهار کرد: گاهی در برخی طرح‌ها و لوایح در مجلس بخشی از اصولگرایان نظری دارند و به صورت اتفاقی اقلیت هم همان نظر را بر اساس تشخیص خود ارائه می‌دهند. همانطور که ممکن است گاهی اصلاح‌طلبان مجلس نظری داشته باشند و برخی اصول‌گرایان به آن رای دهند.

وی افزود: ما روش و منش بخشی از اصول‌گرایان را در مجلس می‌پسندیم، چراکه طرفدار تعادل هستیم و می‌بینیم که تفکر، ایده و روش آنها در مجلس به ما نزدیک است. البته ما منافع و مصالح مردم را در نظر می‌گیریم و بر روی این مسأله تاکید داریم.

نماینده مردم قزوین در خانه ملت همچنین یادآور شد که با توجه به این نزدیکی دیدگاه‌ها، اصلاح‌طلبان مجلس می‌توانند با اصول‌گرایانی که طرفدار تعادل و تعامل باشند، همکاری داشته باشند.

این عضو فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه که کم‌رنگ شدن فعالیت اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی به دلیل عدم احساس نیاز و فعالیت است ،افزود: به نظر ما اکنون نیازی نیست که برخی حرکات شعاری مطرح شود چرا که نه انتخاباتی پیشرو داریم و نه عرصه‌ی سیاسی در پیش داریم که نیاز به حرکت فعال باشد؛ اما اگر هر زمان به تبلیغ و انسجام و فعالیت اصلاح‌طلبان نیازی باشد این جریان هم به وظیفه خود در این رابطه عمل می‌کند.

علیخانی با بیان اینکه در حال حاضر مسئولیت تمامی جایگاه‌ها با رقیب مقابل اصلاح‌طلبان است، خاطر نشان کرد: به هر حال برای فعال شدن اصلاح‌طلبان باید فرصتی پیش بیاید و در این صورت اصلاح‌طلبان هم با انسجام کامل و حضور فعال در جهت خدمت به مردم انجام وظیفه می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین