کد خبر: ۱۱۳۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
با اشاره به حادثه سعادت‌آباد

قنبری: مامورین نیروی انتظامی نسبت به انجام وظیفه خود کوتاهی کرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده مجلس از کوتاهی نیرهای انتظامی در انجام وظایف خود انتقاد کرد و خواهان ارائه گزارش نیروی انتظامی به مجلس در مورد حادثه مرگ‌بار سعادت‌آباد شد. 

داریوش قنبری نماینده ایلام در جلسه علنی امروز عصر مجلس طی تذکری اظهار داشت: اخیرا شاهد کوتاهی نیروی انتظامی نسبت به انجام وظیفه خود هستیم. به گونه‌ای چندی پیش در ایلام سرقت مسلحانه‌ای همراه با قتل در حوالی پاسگاه نیروی انتظامی صورت گرفت و این در حالی است که هیچ اقدامی از این پاسگاه صورت نگرفته و سارق قاتل از صحنه جرم فرار کردند. 

این نماینده مجلس همچنین به حادثه میدان کاج سعادت‌آباد اشاره کرد و گفت: در این حادثه مامورین نیروی انتظامی به جای جلوگیری از جنایت به تماشاچی تبدیل شده بودند. به گونه‌ای که میان مامورین نیروی انتظامی و سایر تماشاچیان هیچ تفاوتی وجود نداشت.
لاریجانی در پاسخ به این تذکر از کمیسیون امنیت ملی درخواست که این موضوع را بررسی کند. 

سخنگوی فراکسیون خط امام نیز در ادامه تذکر خود نسبت به عدم انعکاس اخبارهای فراکسیون خط امام در صدا و سیما نیز انتقاد کرد وگفت:, اخبار انتخابات هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان از سوی صدا و سیما انعکاس پیدا کرد و ما درخواست داریم که به اقلیت مجلس نیز چنین حقی داده شود. 

لاریجانی در پاسخ به تذکر نیز با خنده، گفت: مگر من رئیس سازمان صدا و سیما هستم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین