کد خبر: ۱۱۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰

سردار فضلی: شهدا و رزمندگان جلب رضایت خدا را در جلب رضایت ولی‌فقیه می‌دانستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: فتنه سال گذشته با فرهنگ جهادی و ولایی ایران اسلامی خاموش شد.

سردار علی فضلی چهارشنبه‌شب در آیین پایایی اجلاسیه کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 8 هزار شهید استان همدان با اشاره به ولایت‌مداری شهدا، گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس جلب رضایت خدای متعال را در جلب رضایت ولی‌فقیه می‌دانستند و به همین منظور برای شهادت در رکاب امام راحل (ره) از هم سبقت می‌جستند.

فضلی از بصیرت و معرفت شهدا گفت و ابراز داشت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی با خدای خویش معامله کردند چرا که می‌دانستند که این معامله بهترین بوده و همه زوایا و ابعاد آن با سود همراه است.

وی خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه کافی و وافی داشت که شهدا به ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به آن‌‎ها و طی طریق در مسیرشان برای دستیابی به یک زندگی پر از سعادت و سلامت نیاز داریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در نظام اسلامی و ولایی دلتنگی برای شهدا توفیق است، ابراز داشت: شهدای بزرگ اسلام با نثار خون و همچنین دعای خیر خود زمینه اعتلا و ارتقای بیش از پیش جمهوری اسلامی را فراهم کرده‌اند به طوری که سال گذشته ایران اسلامی با رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری توانست بزرگترین فتنه دوران را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: سال گذشته مردم ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی به مانند سال‌های دوران دفاع مقدس یکپارچه به خیابان‌ها ریخته و فریاد تبعیت از رهبری و پاسداشت راه شهدای اسلام را فریاد زدند به طوری که کانون فتنه و فتنه گران را خاموش کرده و آرزوهای آن‌ها را به یأس مبدل کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین