کد خبر: ۱۱۳۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۹
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

از بسته‌های حمایتی دولت در طرح هدفمندی یارانه‌ها بی‌خبریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پایان مراحل واریز نقدی یارانه‌ها، از بی‌اطلاعی مجلس در مورد بسته‌های حمایتی دولت در جریان اجرای قانون هدفمندی خبر داد و همچنین ادعا کرد که نهضت کاهش قیمت‌ها در کشور آغاز شده است. 

ارسلان فتحی‌پور با ادعای اجرای موفقیت آمیز مراحل آغازین اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، از وجود بسته‌های حمایتی دولت در جریان اجرای این قانون خبر داد و در عین حال گفت: دولت برای حمایت از مردم در جریان اجرای این قانون بسته‌های حمایتی تدوین کرده است که البته ما به عنوان نمایندگان مجلس و بخصوص کمیسیون اقتصادی از این بسته‌ها بی خبریم و علاقه‌مند هستیم که از محتوای این بسته‌ها آگاه شویم.

نماینده کلیبر با تاکید بر این مطلب که مبالغ واریزی به حساب مردم برای مصارف ضروری و پرداخت مابه التفاوت قیمت انرژی هاست، گفت: مردم باید به هوش باشند و از مبالغی که به حساب آنها واریز شده است برای رفع نیازهای ضروری استفاده کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی همچنین بر لزوم نظارت دقیق دولت در جریان اجرای این قانون تاکید کرد و گفت: دولت و تمام دستگاه‌های اجرایی دخیل در اجرای این قانون باید توجه و دقت کامل را در نظارت بر بازار و افرادی که احیانا در پی سودجویی هستند داشته باشند تا عده‌ای اندک نتوانند اجرای این قانون سودمند را با اخلال روبه‌رو کنند و موجب فشار به مردم بشوند.

فتحی پور از آغاز نهضت کاهش قیمت‌ها در کشور سخن گفت و مدعی شد: در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها دولت به دنبال افزایش تولید و رونق در تولید داخلی و به تبع آن کاهش قیمت هاست و هم اکنون نیز نهضت کاهش قیمت‌ها در دستور کار دولت قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین