کد خبر: ۱۱۳۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
امانی، عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس:

اصلاح‌طلبان در شرایط سخت و بدون رسانه هم اقبال مردمی دارند

مجرای رسیدن به مطالبات مردم ایران با تفکر اصلاح‌طلبی گره خورده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس با بیان این‌که «اصلاح‌طلبی یک فکر و اندیشه است» گفت: به اعتقاد من مطالبات مردم را با اصلاحات می‌توان پیش برد.

شهربانو امانی اظهار کرد: حتی اگر شرایط تنگ باشد و اصلاح‌طلبان رسانه‌ای نداشته باشند که بتوانند با بدنه جامعه در تماس باشند، مردم خود به خوبی ارزیابی می‌کنند که با کدام جریان فکری، بیشتر منافع‌شان حفظ می‌شود.

وی معتقد است: با توجه به این‌که چندین سال مطالبات مردم از طریق اصلاح‌طلبان پیگیری شد و پس از آن مدیریت جامعه دست جریان دیگری افتاد و دیگر اصلاح‌طلبان در قدرت حضور نداشتند، امروز مردم مشکلات جامعه را متوجه جریان فکری می‌دانند که مسئولیت‌ها را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: در حالی که اکثر احزاب اصلاح‌طلب به هر دلیل تلاش می‌کنند، گفتمان کنند و گفت‌و گو را به عنوان یک استراتژی برای پیشبرد اهداف کشور مدنظر داشته باشند ولی متاسفانه حتی برای برگزاری کنگره‌های‌شان نیز با مشکل مواجه هستند.

این فعال سیاسی با بیان این‌که «اصلاح‌طلبی قائل به فرد و افراد نیست» گفت: نمی‌توان گفت اگر افراد نباشد، تفکر اصلاح‌طلبی پیش نمی‌رود، هرچند افراد سوی پژواک صدای جامعه هستند.

وی با تاکید بر این‌که «تفکر اصلاح‌طلبی زنده است» اظهار کرد: هرچه قدر فضا و شرایط سخت باشد، تفکر اصلاح‌طلبی عمق پیدا می‌کند.

وی معتقد است: مجرای رسیدن به مطالبات مردم ایران با تفکر اصلاح‌طلبی گره خورده است و حتی در شرایط فعلی برخی از اصول‌گرایان نیز شعارهای اصلاح‌طلبی را به کار می‌برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
0
0
اصلاحات زنده است چون خاتمي و موسوي و كروبي و ملت ايران زنده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
0
0
درود براين دوست عزيز واسه كامنت خوبي كه گذاشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
زنده باد اصلاحات
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین