کد خبر: ۱۱۳۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۷
بااشاره به روند بررسی انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران

عباسپور: دنبال لغو مصوبه انحلال دانشگاه ایران هستیم

وزارت بهداشت گزارش شفافی در رابطه با انحلال دانشگاه علوم‌پزشکی ایران ارائه نداده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت هنوز گزارش و جواب شفاف و روشنی در رابطه به انحلال دانشگاه علوم‌پزشکی ایران ارائه نداده است، گفت: در حال حاضر دو کمیسیون آموزش و بهداشت مجلس شورای اسلامی به طور جدی پیگیر این قضیه است و درحال حاضروزارت بهداشت در ارائه گزارش به مجلس کم‌کاری می‌کند. 

علی عباس‌پور تهرانی بااشاره به روند بررسی انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات و بهداشت‌ودرمان بحث انحلال به صورت جدی پیگیری می‌شود اما در حال حاضر وزارت بهداشت هنوز گزارشی روشن و شفاف از روند انحلال این دانشگاه و دلایل آن به مجلس ارائه نکرده است. 

وی افزود: ما کماکان منتظر دریافت گزارش مکتوب وزارت بهداشت هستیم اما این وزارت خانه و مسوولان آن تنها با حضور در کمیسیون‌ها به ارائه دلایلی پرداختند که از نظر نمایندگان منطقی نبوده است. 

وی با تاکید بر اینکه مجلس به دنبال راه‌کارهای قانونی برای لغو این مصوبه است، گفت: تا جایی که امکان داشته باشد با همکاری وزارت بهداشت سعی می‌کنیم که این مصوبه را لغو کنیم و در غیر این صورت مجلس به تنهایی وارد میدان می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین