کد خبر: ۱۱۳۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۵

سردار نقدی: انگلیسی‌ها پررو شده‌اند باید برخورد قاطع‌تری با آنها صورت بگیرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواستار برخورد قاطع‌تر مسئولان جمهوری اسلامی با اقدامات انگلیسی‌ها شد.

سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: با توجه به اینکه دخالت‌ها و اقدامات جاسوسی انگلستان در امور کشورمان به روشن است از این رو باید از سوی مسئولان نظام یک برخورد جدی‌تر و قاطع‌تری با این کشور صورت پذیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انگلیسی‌ها پر رو شده‌اند، افزود: این فعالیت گسترده آنها به خاطر برخورد رأفت بیش از اندازه جمهوری اسلامی با آنان است.

سردار نقدی تصریح کرد: به هیچ وجه این برخوردی که با انگلیس داریم در شأن کشورمان نیست.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که کشور انگلیس خبیث‌ترین دولت را دارد و بیشترین جنایت‌ها را در حق بشریت انجام داده است ادامه داد: انگلیس زیر بنای تمامی توطئه‌ها، کودتاها، حق کشی‌ها، حاکمیت دیکتاتورها در دنیا، شکنجه‌ ها، آزارها و نسل کشی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رژیم پادشاهی کثیف انگلستان در طول دو و سه دهه اخیر بنیان‌گذاری شده و استمرار پیدا کرده است تاکید کرد: لذا حق این رژیم منحوس پادشاهی این است که برخورد جدی‌تر و قاطع‌تری با آن صورت گیرد.

سردار نقدی همچنین با اشاره به بعضی از اقدامات جاسوسی انگلیسی‌ها در ایران اسلامی خاطر نشان کرد: بالاخره آنها خود را در معرض بود و نبود می‌بینند به طوری که باید عنوان کرد تمامیت حاکمیت استکباری این دولت خبیث در شرف اضمحلال کامل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انگلیسی‌ها از اقدام خود دست بر نمی‌دارند بیان داشت: آنان برای اینکه چند روزی بیشتر نظام‌های پوشالی خود را نگه دارند به هر اقدامی دست می‌زنند.

وی همچنین با اشاره به اعتراض دانشجویان ایرانی برای تعطیلی سفارت‌خانه انگلیس در ایران اسلامی اظهار داشت: دانشجویان به عنوان قشر فهیم و فرهیخته ایران خواسته به حقی دارند که بعد از این همه خیانت و خباثت خواستار تعطیلی این لانه جاسوسی باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
0
0
در این که کشور انگلیس خبیث‌ترین دولت را دارد و بیشترین جنایت‌ها را در حق بشریت انجام داده است، حق با سردار نقدی است چرا که ما دیدیم عوامل آنها در ... و خیابانهای تهران چکارها که انجام ندادند!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین