کد خبر: ۱۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۹

بازگشت دختری از فرانسه با راز جنایت 15 ساله

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دختری که سال‌ها قبل پس از قتل مرموز پدرش راهی فرانسه شده بود، به‌خاطر عذاب وجدان به ایران بازگشت و راز جنایت 15 ساله را فاش کرد. 

روزنامه ایران در این باره نوشت: صبح پنجشنبه زنی به نام «مینا» خود را به دادسرای جنایی تهران رساند و در حالی که خود را قاتل معرفی می‌کرد، به بازپرس کشیک دادسرا گفت: در کودکی پدر و مادرم از یکدیگر جدا شده و پدرم سرپرستی من و خواهر و برادر بزرگترم را برعهده گرفت. از آن زمان به بعد دیگر مادرم را ندیدیم و به ناچار با پدرم که مردی بداخلاق و بدرفتار بود، زندگی عذاب‌آوری را آغاز کردیم.

سال‌ها از دستش عذاب کشیدیم و هر چه بزرگتر می‌شدیم، تحمل رفتار پدر برایمان سخت‌تر می‌شد تا این که به سن ازدواج رسیده و چند خواستگار هم داشتم اما به خاطر رفتار و اخلاق پدرم و مخالفت‌های او، هیچ کدام حاضر به ازدواج با من نشدند و پس از سال‌ها هنوز مجردم و ازدواج نکرده‌ام.

وضعیت خواهر و برادرم نیز بهتر از من نبود. تا این که تحملم سر آمد و یک شب که با پدرم در خانه تنها بودیم، درگیر شده و ناگهان با کارد آشپزخانه او را به قتل رسانده و با صحنه‌سازی از خانه خارج شدم. پس از کشف جسد، پرونده قتل تحت رسیدگی قرار گرفت اما پلیس نتوانست راز قتل را دریابد و هیچ کس هم به من شک نکرد.

پس از قتل پدرم چند سالی با خواهر و برادرم زندگی کردیم تا این که برادرم بر اثر بیماری فوت کرد و خواهرم نیز ازدواج کرد و زندگی مستقلی تشکیل داد. من که تنها مانده بودم، با پس‌انداز و ارثیه‌ام راهی فرانسه شده و چند سالی آنجا زندگی کردم اما چند ماه قبل به ایران برگشتم و با خرید یک خانه، سعی کردم زندگی جدیدی شروع کنم اما عذاب وجدان در تمام این سال‌ها یک لحظه هم رهایم نمی‌کرد. بالاخره تصمیم گرفتم راز این جنایت 15 ساله را فاش کنم.

پس از اعترافات مینا، وی به دستور بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. همچنین قاضی جنایی دستور داد پرونده قتل از دادگاه عمومی تهران به دادسرای جنایی ارسال گردد تا تحت رسیدگی قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین