کد خبر: ۱۱۳۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰

واکنش رهبر به اظهارات جنتی: نمایندگان وزرا را تهدید نمی‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس فراکسیون روحانیون مجلس گفت: اگر نمایندگان از وزرا درخواستی دارند خواسته‌های مردمی است و این‌گونه نیست که وزیری را تهدید کنند. 

حجت‌الاسلام تقی رهبر با اشاره به اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی در خطبه‌های نماز جمعه درباره غیبت نمایندگان در جلسات علنی مجلس اظهار داشت: ما هم به عدم حضور برخی نمایندگان در جلسات علنی معترضیم و گله ایشان را به حق می‌دانیم ولی ممکن است جمعی که در جلسات حضور ندارد از طرف مجلس ماموریتی داشته یا اینکه مریض باشند.

آیت‌الله جنتی اخیرا در نماز جمعه تهران از نمایندگانی که با تهدید وزرا، آنان را وادار به پذیرش درخواست های خود می کنند گلایه کرده بود اما تقی رهبر در این زمینه تصریح می‌کند: بنده دو دوره است که در مجلس هستم اما این موارد را نه خودم انجام داده‌ام و نه دیده‌ام که نماینده‌ای وزیری را به دلیل خواسته شخصی‌اش تهدید کند.

وی افزود: اگر هم نمایندگان خواسته‌ای در زمینه راه، بهداشت یا اشتغال دارند این موراد خواسته‌های مردمی است و این‌گونه نیست که وزیری را تهدید کنند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس بیان این قبیل اظهارات در تریبون نماز جمعه را دون شان مجلس دانست و اظهار داشت: گفتن این موراد در جمعی عمومی مردم که ممکن است از ماهیت کاری مجلس اطلاعات کاملی نداشته باشند با شئونات مجلس همخوانی ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین