کد خبر: ۱۱۳۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۴
مدال برنز برگردن عباسی و منصوریان

3 ووشوکار ایران به یک قدمی طلا رسیدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ووشوکاران ایران با درخشش در شانزدهیمن دوره بازی‌های آسیایی، کاروان کشورمان را در آستانه کسب سه مدال طلا قرار دادند. 

تیم ملی ووشو ایران با 9 ورزشکار در دو بخش ساندا(مبارزه) و تالو(اجرای فرم) در شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی گوانگجو شرکت کرده است. از میان سه عضو تیم تالو تنها احسان پیغمبری در فرم "چانگ چوان" موفق به کسب مدال برنز شد. در همین فرم قبادی عنوانی کسب نکرد.

فرشاد عربی در دو فرم "نن دائو و "نان چوان" علی رغم کسب امتیاز خوب در مرحله نخست به دلیل لغزش پا در مرحله دوم از دستیابی به مدال محروم ماند و ششم شد.

اما در بخش ساندا از میان شش عضو تیم بانوان و آقایان سه نفر به دیدار نهایی راه پیدا کردند و دو نفر نیز با شکست در مرحله نیمه نهایی برنز گرفتند. الهه منصوریان در وزن 52- کیلوگرم بانوان و سجاد عباسی در وزن 70- کیلوگرم مردان صاحب مدال برنز شدند. جواد آقایی هم در وزن 65- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

در وزن 60- کیلوگرم مردان محسن محمدسیفی با برتری مقابل "سینگ بیمونجیت" از هند در مرحله نیمه نهایی به فینال راه یافت و برای کسب مدال طلا باید با "کیم جون یول" از کره جنوبی پیکار کند. در همین وزن و در بخش بانوان خدیجه آزادپور هم در یک پیکار سخت موفق شد سانداکاری از ویتنام را در دو راند متوالی شکست داده و راهی بازی نهایی شود.

آزادپور نیز برای کسب مدال طلا "دیوی ساندی یارنی" از هند را پیش رو دارد. همچنین حمیدرضا قلی پور در وزن 75- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی دست به کار بزرگی زد و مقابل چشم هزاران چینی " چانگ پن" از کشور میزبان را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.

قلیپور برای کسب مدال طلا باید با "احمد عیاز" از پاکستان پیکار کند. دیدارهای فینال بخش ساندا فردا چهارشنبه از ساعت 30/19 به وقت محلی (15 به وقت تهران) آغاز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین