کد خبر: ۱۱۳۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۵

پسر ولیعهد بریتانیا با دختری که می‌خواهد مغازه نان فانتزی باز کند، ازدواج می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ولیعهد بریتانیا اعلام کرد که پسرش، ویلیام، با کاترین میدلتون، دوست دخترش نامزد شده است و بهار یا تابستان آینده ازدواج می‌کنند.

ویلیام، پس از پدرش، نفر دوم برای جانشینی ملکه الیزابت است و گفته می‌شود که احتمالا به جای پدرش به مقام پادشاهی خواهد رسید.

پرنس چارلز، ولیعهد بریتانیا اعلام کرد که پسرش، ویلیام، با کاترین میدلتون، دوست دخترش نامزد شده است و بهار یا تابستان آینده ازدواج می‌کنند. 

شاهزاده ویلیام زمانی که در دانشگاه «سنت آندروز» اسکاتلند درس می‌خواند با کیت میدلتون، از دانشجویان این دانشگاه آشنا شد و از آن زمان با هم دوست بوده‌اند.
 
این دو نفر طی تعطیلات اخیرشان در کنیا تصمیم به ازدواج گرفتند. 

در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است که شاهزاده ویلیام پس از مطلع کردن مادر بزرگش، ملکه الیزابت، و کسب اجازه از پدر عروس، خبر را اعلام کرده است. 

عروس و داماد پس از ازدواج در شمال ویلز، محل خدمت شاهزاده ویلیام در پایگاه نیروی هوایی این کشور، اقامت خواهند کرد.
 
اعلام نامزدی این دو نفر، به‌ویژه در داخل بریتانیا، از این نظر جالب است که خانواده عروس از اعضای خانواده سلطنتی و یا خانواده‌های متمول بزرگ بریتانیا نیستند.
 
پدر و مادر عروس یک شرکت برگزاری جشن تولد برای مشتریان دارند و گفته می‌شود که خود عروس هم قصد دارد مغازه نان فانتزی باز کند.
 
کیت مدلیتون، چهار سال پیش پس از آنکه خبرنگاران مرتبا او را دنبال می‌کردند و از راه دور از او عکس می‌گرفتند، اعلام کرد که از ویلیام جدا شده، برای اینکه دیگر نمی‌تواند این‌گونه فشارها و در انظار عمومی قرار گرفتن زندگی خصوصی‌اش را تحمل کند، اما پس از مدتی این دو جوان ۲۸ ساله باردیگر با هم آشتی کردند. 

شاهزاده ویلیام پسر بزرگ دیانا، همسر سابق چارلز است. 

دیانا و چارلز پس از اختلافات زیاد در زندگی شخصی اشان از یکدیگر جدا شدند. 

پرنسس دیانا در ۳۶ سالگی همراه با دودی الفاید، پسر محمد الفاید مالک مصری فروشگاه معروف «هرودس» در لندن، در تصادف رانندگی کشته شد. 

مرگ دیانا در جوانی، غم و اندوه فراوانی را در بریتانیا و در میان دوست‌داران او در سراسر جهان برانگیخت و میلیون‌ها نفر در بریتانیا در مراسم سوگواری او شرکت کردند. 

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا گفت که خبر نامزدی این دو را در جلسه کابینه به او داده‌اند و همه آنها از شنیدن آن بسیار خوشحال شده‌اند و برای‌شان آرزوی خوشبختی دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
0
0
درود بر پرنس چارلز شاهزاده ویلز...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین