کد خبر: ۱۱۴۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵

وزیر بازرگانی: بسیج نمی‌تواند با متخلفان بازار برخورد داشته باشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر بازرگانی برخلاف سخنان معاون خود مبنی بر اینکه اگر لازم شد بسیج حتی‌ می‌تواند با متخلفان بازار برخورد کند، می‌گوید: ما دنبال بسیج برای کارهای امنیتی آن نرفته‌ایم. 

مهدی غضنفری که چند روز قبل در مراسم انعقاد تفاهم همکاری سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بسیج ادارات عنوان کرده بود، بسیج همیار دولت در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌هاست، این بار در واکنش به این گفته که معاون وی اعلام کرده بسیج می‌تواند با متخلفان بازار برخورد داشته باشد تصریح کرد که این گونه نیست.

وی که در حاشیه نشست مشترک با برخی فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی ایران سخن می‌گفت، در پاسخ به این سوال که آیا با این گفته معاون وی که بسیج می‌تواند با متخلفان برخورد کند، فضای بازار به سمت پلیسی شدن سوق پیدا نخواهد کرد، متذکر شد: «گروه بسیج به عنوان همیاران طرح هدفمندی دارند به ما کمک می‌کنند و ما به‌اندازه کافی بازرسی داریم.»

وی ادامه داد: «ما با همه اقشار اجتماعی داریم هماهنگی می کنیم که از توانمندی آن‌ها استفاده کنیم .از جمله آن‌ها دانشگاهیان، اتاق بازرگانی، اصناف و فعالان اقتصادی است که توانمندی‌های آن‌ها را به‌کار بگیریم.»

غضنفری در پاسخ به این سوال که آیا بسیج نمی‌تواند برخورد مستقیم با متخلفان بازار داشته باشد؟ ‌تصریح کرد: «نخیر. ما اکنون دنبال استفاده از توانمندی‌ نظامی بسیج نیستیم و اصلا وزارت بازرگانی کار امنیتی نمی‌کند. یعنی ما دنبال بسیج برای کارهای امنیتی آن نرفته‌ایم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
0
0
بسیج در همه امور می تواند دخالت کند، چونکه تمام مردم ولایتمدار ایران در پست ها و مشاغل گوناگون بسیجی هستند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین