کد خبر: ۱۱۴۲۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۴

رئیس حامیان دولت ابقا شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روح‎الله حسینیان که می‎خواست به دلیل بیماریش، ریاست فراکسیون حامیان دولت در مجلس را به فرد دیگری واگذار کند، بار دیگر با اصرار اعضای این فراکسیون 80نفره در این سمت ابقا شد. 

او که در شهریورماه امسال دوبار به دلیل عارضه قلبی و عفونت ریه راهی بیمارستان شده بود، حتی عضو هیأت رئیسه 11نفره فراکسیون انقلاب اسلامی هم نشد تا شاید آنگونه که در یکسال اخیر چندین بار گفته است، سکان اداره امور نمایندگان حامی دولت در مجلس را به مرتضی آقاتهرانی بسپارد.

نخستین بار پس از شکست آقاتهرانی از لاریجانی در انتخابات داخلی فراکسیون اصول‌گرایان برای هیات‌رئیسه مجلس در خردادماه سال گذشته بود که موضوع جانشینی وی در ریاست فراکسیون انقلاب اسلامی از سوی حسینیان مطرح شد. اما انتخابات هیأت رئیسه این فراکسیون که به سبب تاسیس جوانتر از فراکسیون اصول‌گرایان است، تا امسال به تعویق افتاد. البته آقاتهرانی همچنان نایب رئیس فراکسیون ماند تا یاور حسینیان باشد. هرچند که هر دو آنها در آخرین دیدار فراکسیون متبوعشان با احمدی‏نژاد در مهرماه امسال غایب بودند.

دادستان دادگاه ویژه روحانیت تهران و رئیس شعبه ۴ دادگاه ویژه روحانیت که از سال 60 به دستگاه قضا راه یافته است، در دولت اول احمدی‏نژاد(سال 86) به سمت مشاور امنیتی و سیاسی رئیس‎جمهوری منصوب شد تا پس از نمایندگی مردم تهران در مجلس هشتم، سابقه فعالیت در هر سه قوه را داشته باشد.

روحانی 55ساله شیرازی الاصل، در چندماه گذشته تز غربال‌گری در اصول‌گرایی و ضرورت حضور اصول‌گرایان ناب را مطرح کرده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین