کد خبر: ۱۱۴۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۷

وعده علی سعیدلو: کاروان ورزش ایران با 60 مدال بازمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان تربیت‌بدنی گفت: 20 طلا، 20 نقره و 20 برنز حاصل کار کاروان ایران در رقابت‌های آسیایی گوانگ‌ژو خواهد بود. 

علی سعیدلو پس از بازدید از مرکز خبری صدا و سیما در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سؤالات آنها پاسخ داد.

وی در خصوص عملکرد نامناسب ملی‌پوشان جودو و شنا گفت: در جودو قبول دارم که خوب کار نکرده‌ایم. در مورد شنا نیز از همان ابتدا می‌دانستیم به چه نتایجی خواهیم رسید، اما همه دیدند که در شنا رکورد زدیم. ورزش گاهی اوقات به شانس بستگی دارد.

وی در خصوص مشکل سلاح تیراندازان اظهار داشت: تیراندازی رشته جدیدی است و نیاز به نگاه ویژه دارد. با تیراندازان صحبت کردم و مشکل سلاح آنها را حل خواهیم کرد. شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا نیز از تیراندازان ایرانی به ویژه بانوان تقدیر کرد و از ما خواست در این رشته برنامه‌ریزی و نگاه ویژه داشته باشیم.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی با بیان اینکه اختلاف در کسب مدال طلا، نقره و برنز در حد یک حرکت و ثانیه است، گفت: ورزشکاران طلایی را که از آسمان نیاورده‌ایم، آنها خوب کار کرده‌اند و مزد تلاششان را گرفته‌اند.

سعیدلو در خصوص ارزیابی تعداد مدال‌ها در این دوره از رقابت‌ها، تأکید کرد: در مصاحبه‌ای که با یکی از سایت‌های خبری چین داشتم، در مجموع به کسب 60 مدال تأکید کردم. مردم ما به نمره 20 علاقه دارند، به همین دلیل 20 طلا، 20 نقره و 20 برنز حاصل کار کاروان ایران خواهد بود.

وی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم کشتی را چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: کشتی جزو رشته‌هایی است که همانند ووشو مدال‌آور خواهد بود، به ویژه در فرنگی بیشتر از آزاد مدال خواهیم داشت. برای کشتی 5 مدال طلا کسب می‌کنیم.

سعیدلو با بیان اینکه ورزشکاران پتانسیل کسب مدال‌های رنگارنگ را دارند، تصریح کرد: ملی‌پوشان اگر اراده کنند، حریف را شسکت می‌دهند. توانمندی والیبال را دیدیم که چگونه از سد چین گذشت و بسکتبال با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کرد و هندبال نیز به دور بعد صعود کرد. اگر برای این رشته‌ها مدال‌ها را در نظر بگیریم، در مجموع به 60 مدالی که گفتم خواهیم رسید.

سعیدلو در پاسخ به این سؤال که پاداش ورزشکاران مدال‌آور چه موقع پرداخت خواهد شد، گفت: هنگام بازگشت به تهران در هفته اول پیگیری خواهم کرد و پاداش آنها را پرداخت می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین