کد خبر: ۱۱۴۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۹

واردات میلیاردها تومان مشروب با تعاملات از مرز رسمی ایران!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس پایتخت از انهدام 10 باند بزرگ مشروبات الکلی در تهران خبر داد و گفت: در دو ماه گذشته با شناسایی و انهدام این باندها بیش از 80 نفر از توزیع کنندگان و سرکرده‌های اصلی توزیع مشروبات الکلی در تهران دستگیر شدند. 

سردار حسین ساجدی ‌نیا صبح یکشنبه در نشستی خبری پیرامون کشف بزرگترین محموله مشروبات الکلی گفت: طی اقدامات اطلاعاتی که در طول دو ماه گذشته از سوی ماموران پلیس آگاهی در تهران انجام شد، مشخص شد 10 باند بزرگ توزیع مشروبات الکلی اقدام به ورود مشروبات از مرزهای غربی می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از انجام دو ماه کار اطلاعاتی طی چندین عملیات جداگانه اعضای این 10 باند شناسایی و با آنان برخورد شد.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: سرانجام در طول 24 ساعت گذشته سرکرده اصلی این باند به نام سلطان که فردی 45 ساله و اهل غرب کشور است شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 80 نفر از اعضای این 10 باند شناسایی و دستگیر شدند و مابقی آنان نیز در طول روزهای آینده دستگیر می شوند.

سردار ساجدی‌نیا تصریح کرد: سرکرده این باند با تعاملاتی که با آن سوی مرزها داشت مشروبات را وارد کرده و به صورت رایگان در اختیار توزیع کنندگان قرار می‌داد و تا فروش کامل مشروبات هیچ وجهی از توزیع کنندگان دریافت نمی‌کرد.

وی گفت: تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان جریمه از سوی گمرک برای این افراد تخمین زده شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد با یک باند تولید مشروبات الکلی در تهران گفت: در جریان اقدامات پلیس تهران مبنی بر برخورد با توزیع‌کنندگان خرد مشروبات در تهران تعدادی از افراد اقدام به تولید مشروبات دست ساز با استفاده از الکل صنعتی کرده بودند که این مسئله بعضاً موجب مرگ و یا کوری مصرف کنندگان می‌شد که پلیس با شناسایی این افراد به شدت با آنان برخورد کرد.

سردار ساجدی‌نیا با اشاره به انهدام یک باند قاچاق موتورسیکلت در تهران گفت: این باند با وارد کردن موتورهای سنگین از مرزهای جنوبی کشور و جعل مدارک از جمله پلاک و سند اقدام به فروش موتور سیکلتها در تهران می‌ کردند.

وی افزود: با شناسایی این باند تا کنون 170 موتور سنگین در تهران کشف شده و 500 موتور دیگر شناسایی شده که به زودی توقیف می‌شود.

رئیس پلیس تهران از دستگیری 43 متهم این پرونده خبر داد و گفت: سرکرده اصلی این باند که هدایت کننده ورود این موتورها بود دستگیر شده و حدود 10 میلیارد تومان قرار برای این متهمان صادر شده است.

وی گفت: تا کنون دو کارگاه جعل پلاک، یک کارگاه جعل اسناد و مدارک و دو دفترخانه که اقدام به صدور غیرقانونی سند می‌کردند شناسایی و پلمپ شدند.

سردار ساجدی‌نیا از افرادی که موتورسیکلت‌های سنگین "ZX " تریل کاوازاکی دارند خواست هرچه سریعتر نسبت به تحویل این موتورسیکلت‌ها به پلیس اقدام کنند زیرا پلیس تمامی این موتورسیکلت‌ها را شناسایی کرده و با ادارندگان آن در صورت تحویل ندادن موتورسیکلت برخورد قانونی می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین