کد خبر: ۱۱۵۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲

قتل دایی به خاطر 200 هزار تومان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در نخستین معاینات نیز مشخص شد مرد میانسال با تزریق آمپول هوا به قتل رسیده است.در ادامه تحقیقات، خواهرزاده 30 ساله مقتول بازداشت و برای تحقیق و بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد. 

به گزارش روزنانه ایران، مرد بدهکار که به‌خاطر 200 هزار تومان سناریوی قتل دایی‌اش را طراحی و اجرا کرده بود، پس از یک ماه لب به اعتراف گشود.

چندی قبل زن میانسالی با مراجعه به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن همسرش خبر داد و به قاضی سلیمانی گفت: همسرم حسین - 55 ساله - از دو روز قبل ناپدید شده و هیچ خبری هم از او نیست.

در حالی که تحقیقات برای یافتن مرد گمشده در دستور کار مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار داشت، مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس - قلعه حسن‌خان - از کشف جسد مرد میانسالی در بیابان‌های منطقه خبر دادند. از آنجا که مشخصات مقتول با مرد گمشده شباهت زیادی داشت، بلافاصله خانواده حسین به پزشکی قانونی رفته و هویت جسد را شناسایی کردند.

در نخستین معاینات نیز مشخص شد مرد میانسال با تزریق آمپول هوا به قتل رسیده است.در ادامه تحقیقات، خواهرزاده 30 ساله مقتول بازداشت و برای تحقیق و بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

سعید که منکر هرگونه ارتباط با قتل دایی‌اش بود، گفت: من و دایی‌ام ارتباط خوبی با هم داشتیم و هیچ دلیلی برای کشتن او به دست من وجود نداشته است، اما کارآگاهان وقتی دریافتند سعید مدتی قبل خودروی دایی‌اش را خریده و بر سر 200 هزار تومان با هم اختلاف داشته‌اند، به بازجویی‌های فنی - تخصصی ادامه دادند.

سرانجام پس از یک ماه وی لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت برداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین