کد خبر: ۱۱۵۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۲

بازیگر یانگوم در قهوه تلخ

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نشریه پردیس در شماره جدید خود نوشته که مدیری قصددارد ازبازیگر نقش یانگوم در سریال قهوه تلخ استفاده کند.

به گزارش پارس توریسم، این نشریه در حالی این خبر را منتشر کرده که پیش از این حسن فتحی نیز قصد داشت از بازیگر نقش یانگوم در فیلم کیفر استفاده کندولی به دلایلی امکان پذیر نشد.

فتحی تیر ماه امسال گفته بود که نخستین انتخاب ما برای ایفای نقش دختر ژاپنی فیلم کیفر، بازیگران نقش سوسانو، بعد یانگوم و بعد یک هنرپیشه ژاپنی مقیم کانادا بود ولی هیچ کدام از این انتخاب‌ها به سرانجام نرسید و در آخر بازیگری با ملیت افغانی نقش را ایفا کرد.

فتحی که در نشست نقد وبررسی فیلم کیفر در فرهنگسرای ارسباران سخن می گفت درباره نقش دختر ژاپنی فیلم عنوان کرده بود: برای این نقش ابتدا با سوسانو بازیگر سریال «افسانه جومونگ» صحبت کردیم که دستمزد آن به اندازه بودجه کل فیلم بود و بعد به سراغ «یانگوم» رفتیم که آن‌هم ازدواج کرده و به آمریکا رفته و دیگر بازی نمی‌کند. بازیگران دیگر هم از اینکه سرشان تراشیده شود، مشکل داشتند و در نهایت به این دختر افغانی که بازیگر تئاتر بود، رسیدیم که در حد توانش کار کرد و شخصیتش احترام من را برانگیخت.

حالا نشریه پردیس در جدیدترین شماره خود نوشته که مهران مدیری مذاکراتی با خانم لی یونگ ئه بازیگر نقش یانگانجام داه و مذاکرات ابتدایی هم حسابی مثبت بوده و خانم یونگ ئه هم موافقت خودرا برای حضور دراین سریال اعلام کرده است.

گویا قراراست سریال قهوه تلخ تا 90قسمت ادام داشته باشد و دقیقا قرار است در سی قسمت پایانی به عنوان سر آشپزوارد قصر شود.

در سال‌های اخیر همیشه مهران مدیری در کارهایش قصد استفاده ازافراد مشهور را داشته است. اواخر سال 87 ودر زمان ساخت سریال مرد هزار چهره روزنامه بانی فیلم در گزارشی می‌نویسد. برای بازیگران سریال مرد دوهزار چهره، مدیری آن زمان تصمیم داشت به سراغ آدم های مهم برود و شروع به ارتباط گیری با چند بازیگر مهم کرد تا حداقل برای هر اپیزود یک بازیگر آس را رو کند.امین حیایی اولین کسی بود که مدیری دوباره امسال هم بااو تماس گرفت تا در سریالش حضور پیدا کند، اما حیایی باز«کلاه پهلوی » هم حضور را بهانه کرد. هدیه تهرانی و مهناز افشار دیگر ستاره‌هایی بودند که مدیری قصد داشت از آنان استفاده کند و با آنان تماس گرفت، اما این تماس‌ها به‌جایی نرسید و به گفته برخى از نزدیکان این ستاره‌ها تنها miss callهای مدیری روی گوش ی این دو ستاره نقش بست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین