کد خبر: ۱۱۶۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۷

حسنی، رشیدپور، حجار؛ ممنوع‌التصویرها در یک ‌فیلم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت كافه سینما در خبری نقشهای اصلی فیلم 6 نفر زیر باران را منتشر كرده است.

به گزارش كافه سینما ،این برای اولین بار است كه تقش‌های مختلف فیلم 6 نفر زیر باران به كارگردانی علی عطشانی رسانه‌ای می‌شود. 

به گزارش كافه سینما این نقش‌ها و بازیگران از این قرارند: محمدرضا گلزار در نقش بازیگری بنام محمدرضا گلزار - فرزاد حسنی در نقش خودش به‌عنوان مجری رادیو كه در تلویزیون ممنوع التصویر است- مهتاب كرامتی در نقش خودش كه یک نمایشگاه برگزار كرده و گلزار به دیدنش می‌رود و رضا رشیدپور در نقش مدیر برنامه گلزار. 

به گزارش كافه سینما همچنین محمدرضا فروتن در نقش یک سارق و گروگانگیر در این فیلم ایفای نقش می‌كند و آناهیتا نعمتی در نقش نامزد گروگانگیر - سعید كنگرانی در نقش جواهر‌فروشی كه به گروگان گرفته می‌شود- نیكی كریمی در نقش زن صیغه‌ای جواهرفروش - گوهر خیراندیش در نقش مادر گروگانگیر - بر اساس آخرین بخش از این خبر محرمانه كافه سینما مهرانه مهین ترابی در نقش كارگر خانه جواهرفروش حضور دارد، سارا خوئینی‌ها در نقش همسر اول جواهر فروش و آتیلا پسیانی در نقش خاقان حضور دارد

از سوی دیگر روز شنبه خبری منتشر شد كه مرتضی غفوری به دلیل عدم پایبندی تهیه كننده نسبت به تعهدات مالی ،از حضور دراین پروژه انصراف داده است.

علی عطشانی كار گردان این فیلم در حالی ساخت فیلم جدیدی را شروع كرده كه فیلم قبلی او با واكنش‌های بسیاری مواجه بود. به‌طوری كه برخی نهادهای مرتبط با امور دفاع مقدس وخانواده‌های شهدا تهدید به شكایت از این فیلم كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین