کد خبر: ۱۱۶۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

با قاطعيت ريشه عوامل تروريستی در منطقه، شناسايی و نابود شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: رئيس‌مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن محكوم كردن حادثه تروريستی چابهار، تاكيد كرد: ملت‌های مسلمان جهان اعم از شيعه و سنی بايد تنها اميد استكبار جهانی را برای خارج شدن از ‌باتلاق ‌سياست‌های غلط خود كه ايجاد تفرقه در كشورهاي اسلامی است به يأس تبديل كنند. 

به گزارش آفتاب، متن پيام آيت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیرا است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

هدف دشمنان از ادامه جنایات خود در به شهادت رساندن هم‌وطنان شیعه و سنی در تاسوعای‌ حسینی‌ در حالی‌كه ‌درسوگ شهادت مظلومانه سرور‌ شهیدان حضرت ‌حسین بن‌‌علی(ع) و یاران با وفایش به عزاداری می‌پرداختند، ایجاد اختلاف و فتنه‌انگیزی در جامعه اسلامی است. 

ملت‌های مسلمان جهان اعم از شیعه و سنی باید تنها امید استكبار جهانی را برای خارج شدن از‌ باتلاق‌ سیاست‌های غلط خود كه ایجاد تفرقه در كشورهای اسلامی است به یأس تبدیل كنند.
امروز وظیفه علماء – نخبگان، دانشمندان و هر مسلمان شیعه و سنی شناخت، جهت‌گیری و مبارزه با منشاء فتنه‌ است. 

امیدوارم با تلاش و قاطعیت بیشتر مقامات و نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه ریشه‌ این عوامل تروریستی در داخل و خارج از كشور شناسایی و نابود گردد. 

این ضایعه اسفناک را به ملت شهید‌پرورایران، علمای شیعه و سنی، خانواده‌های داغدار سیستان و بلوچستان به‌ویژه مردم چابهار تسلیت گفته از خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسالت دارم. 

اكبر هاشمی رفسنجانی
رئیس اجلاس خبرگان رهبری
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین