کد خبر: ۱۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵

اعزام ۳۷ هزار روحانی برای شفاف‌سازی طرح هدفمندی به استان‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ۳۷ هزار مبلغ این سازمان برای شفاف‌سازی و آماده‌‌سازی مردم در زمینه آماده‌سازی مردم برای هدفمندی یارانه‌ها پیش از آغاز این قانون به استان‌های مختلف کشور اعزام شدند. 

اسماعیل فلاح با اشاره به آغاز هدفمندی یارانه‌ها در کشور افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی که می توانست در موضوع هدفمندی یارانه‌ها در مبحث تبلیغی و ارتباطی با مردم موثر باشد فعالیت خود را در این زمینه قبل از آغاز طرح و همزمان با دولت در سرتاسر کشور شروع کرد.

وی با اشاره به اعزام ۳۷ هزار مبلغ در سراسر کشور افزود: این مبلغان که در جلسات مختلف کارشناسی با حضور متخصصان هدفمندی یارانه‌ها، مسئولان استانداری و استانداران شرکت کرده بودند با ابعاد مختلف این موضوع آشنا شده بودند بنابراین در زمینه روشن سازی تفکرات مردم و آماده سازی آنان برای اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها به شهرها و استان‌های مختلف کشور اعزام شدند.

وی افزود: فعالیت‌های سازمان تبلیغات در زمینه تبلیغ و اطلاع‌رسانی برای هدفمندسازی یارانه‌ها پیش از ماه محرم آغاز شده بود.

فلاح با اشاره به اینکه مبلغان سازمان تبلیغات بعد از رسانه‌ها بیشترین ارتباط را با مردم دارند، افزود: این ارتباط می تواند تاثیر بسیار خوبی در زمینه فضاسازی و آماده کردن مردم برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ایجاد کند.

وی افزود: مبلغان و روحانیون اعزام شده در جلسات مختلف کارشناسی شرکت کردند و تا کنون نیز با اقشار تاثیرگذار جامعه همچون هیأت‌های مذهبی، ائمه جماعات، اصناف و بازاری‌ها جلسات تبلیغی زیادی داشته‌اند.

وی گفت: مبلغین در هفته‌های گذشته ابعاد مختلف طرح هدفمندی یارانه‌ها را به صورت وسیع به گوش مردم رساندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین