کد خبر: ۱۱۶۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۷

جوانفکر: در کشور آزادی زندگی می‌کنیم، نقد صادقانه مشایی مشکلی ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری، نقد منصفانه و از سر صداقت " مهندس مشایی" رئیس دفتر رئیس‌جمهوری را مشکل ندانست و اظهار داشت: اگر نقد وی از روی صداقت باشد هیچ اشکالی ندارد. 

علی اکبر جوانفکر در پاسخ به سوالی مبنی‌‌بر دلایل هجمه‌های مختلف به "مهندس مشایی"، خاطرنشان کرد: ما در کشور آزادی زندگی می‌کنیم و همه حق اظهار نظر دارند و می‌توانند افراد را نقد کنند. 

وی گفت: در مسأله نقد "مهندس مشایی مشکلی وجود ندارد و اشکالی نمی‌بینیم و مردم را نیز در این ارتباط به اخلاق‌مداری توصیه می‌کنیم. 

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، پرهیز از توهین و تهمت را لازمه یک نقد اصولی عنوان و یادآور شد: تاکید داریم که در قالب صداقت اگر "مهندس مشایی" نقد شود مشکلی وجود ندارد. 

وی در ادامه از رسانه‌ها خواست حقوق مردم را بررسی کنند و منافع مردم را در نظر داشته باشند. 

جوانفکر گفت: دولت هیچ حمایتی از روزنامه‌های وابسته به اشخاص خاص نمی‌کند اما از رسانه‌هایی که پیگیر مطالبات به‌حق مردم باشند حمایت می‌کند. 

مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری، رسانه‌ها را عامل رشد سیاسی و بینش مردم عنوان و خاطرنشان کرد: مطبوعات نقش تاثیرگذاری در بحث یارانه‌ها دارند. 

وی جنگ نرم را جنگ رسانه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با هوشمندی و تعامل حرکت کنند. 

جوانفکر تاکید کرد در طرح تحول اقتصادی جراحی اقتصادی صورت نمی‌گیرد بلکه اصلاح اقتصادی انجام می‌شود که سبب قدرت مدیریت خانواده‌ها در اقتصاد خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین