کد خبر: ۱۱۷۰۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۵

وزیر بعدی دولت که عزل خواهد شد کیست؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از آنکه دو عضو کابینه ظرف یک هفته گذشته به‌طور غیر منتظره، از مقام خود عزل شدند، شنیده‌ها حاکی است که یک عضو دیگر کابینه نیز باید به‌زودی از پاستور خداحافظی کند. 

در حالی که فراکسیون اکثریت مجلس درصدد است برای جلوگیری از موج جدید تغییرات چاره‌اندیشی کند، خبرها حاکی از آن است که به‌زودی یک عضو دیگر کابینه دهم هم باید از سمت خود خداحافظی کند.

محمدرضا باهنر با اشاره به برخی از تغییراتی که در دولت شروع شده و فعلا ادامه خواهد داشت و در آینده‌ای نزدیک به سایر وزارتخانه‌های دیگر خواهد رسید، گفت: قرار شده است به رییس‌جمهور برخی توصیه‌ها شود تا تغییرات احتمالی با حوصله و دقت بیشتری انجام شود.

هر چند برخی نمایندگان از پیشنهاد طرحی خبر می‌دهند که به موجب آن، رییس‌جمهوری نتواند به‌راحتی برخی وزرای امنیتی را تعویض کند، اما کارشناسان بر این عقیده‌اند که این طرح به دلیل مغایرت با قانون اساسی دارای وجاهت قانونی نیست و یا در مجلس رای نمی‌آورد یا توسط شورای نگهبان رد خواهد شد.

این گزارش حاکی وزیر بعدی که به زودی تغییر خواهد کرد همانند سلف خود در دولت نهم به دلیل اعتراض به یکی از نزدیکان رییس جمهور ، مورد غضب رییس جمهور قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
0
0
سلام شما که این همه میدانید اقای متکی یک وزیر بود اگر اندازه شما نمی‌دانست که برکنار می‌شود همان بهتر که اینطوری برکنار شود لطفا به ایشان توهین نکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین