کد خبر: ۱۱۷۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹

جهانگردی آقای استاندار در روزهای آغازین اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روح‌الله قهرمانی چابک استاندار گیلان، به همراه استانداران قزوین و تهران و در ادامه سفرهای خود به نقاط مختلف جهان، امروز به کشور قطر سفر می‌کند و این در حالیست که کشور در روزهای آغازین اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به‌سر می‌برد و سکان این قانون در استان‌ها به دست استانداران است.

به گزارش صداقت، قهرمانی از زمان تصدی استانداری گیلان در سال 1386 ، به کشورهای مختلفی سفر کرده و فقط در سالجاری کشورهای آلمان، تاجیکستان، اوکراین، آذربایجان، جمهوری داغستان، فیلیپین و روسیه را در نوردیده است و امروز نیز از کشور قطر بازدید می کند. 

گفتنی است دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری گیلان در هفته گذشته در پاسخ به انتقادات گوناگون از مدیریت استانداری گیلان که در زمان دولت سید محمد خاتمی نیز از معاونین استانداری گیلان بوده، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفته بود: استاندار گیلان با درایت، آگاهی و مدیریت والای خود با قدرت همواره به دنبال حاکمیت روح متعالی اصول‌گرایی و عدالت‌محوری در استان بوده و اکنون به مدد این تفکر و اندیشه قرآنی روح متعالی اصول‌گرایی در گیلان حاکم است. 

از سوی دیگر در ماه گذشته دو مشاور، یک مدیر کل و یکی از معاونین استاندار که همگی از مدیران ارزشی و ایثارگر و جانباز استان گیلان بوده‌اند، به دلیل اعتراض به شیوه های مدیریتی آقای استاندار از کار برکنار شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین