کد خبر: ۱۱۷۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۴

اسیدپاشی پدر به روی خانواده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان ‌شرقی از اسیدپاشی پدر سنگدل بر روی پسر بچه هفت ساله، همسر و مادرزن خود خبر داد.

صمد فرامرزی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مردی که طی یک عمل انتقام جویانه اقدام به اسیدپاشی کرده و فرزند و همسر و مادر زن خود را به شدت مجروح کرده بود توسط مأموران کلانتری 21 تبریز دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی ناشناس طی یک عمل ناجوانمردانه اقدام به اسیدپاشی کرده و دو نفر خانم و یک پسر بچه هفت ساله را مجروح کرده و متواری شده است بلافاصله مأموران کلانتری 21 تبریز به محل حادثه اعزام شدند.

فرامرزی ادامه داد: به محض حضور مأموران در محل مشاهده شد که هر سه نفر بر اثر شدت حادثه زخمی شده‌اند که بلافاصله به اورژانس منتقل شدند و تحقیقات به عمل آمده و اظهارات مجروح شدگان معلوم شد که فرد اسیدپاش پدر پسر بچه هفت ساله بوده و دو نفر زن نیز همسر و مادر زن وی است که با تمام سنگدلی با هدف انتقام جودی چنین عمل غیر انسانی را مرتکب شده است.

فرامرزی خاطرنشان کرد: مأموران بلافاصله متهم را در محل اختفای خود دستگیر و به منظور انجام بازجویی‌ها به به محل کلانتری منتقل کردند که نامبرده در بازجویی‌ها ضمن قبول اتهام وارده انگیزه خود را وجود مسائل و اختلافات خانوادگی اعلام و پس از سیر مراحل قانونی در مراجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین