کد خبر: ۱۱۷۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۳

مشاور احمدی‌نژاد: متکی سجده کند، احمدی‌نژاد در برکناری‌‌اش تعلل کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور رئیس‌جمهوری گفت: تنها از یک منظر می‌توان تصمیم رئیس جمهور درباره عزل وزیر امور خارجه را مورد سوال قرار داد و آن اینکه چرا در اتخاذ این تصمیم تعلل کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر جوانفکر در آخرین یادداشت وبلاگش به موضع عزل متکی پرداخته و نوشته است: آنچه در پی می آید با نگاه به بیانیه صادره از سوی جناب آقای متکی است که نحوه برکناری خود را از سمت وزیر امور خارجه، «غیر اسلامی، خلاف عرف سیاسی و دیپلماتیک و توهین آمیز» توصیف کرده است.

در ادامه مهم ترین اظهارات جوانفکر در این یادداشت را در ادامه بخوانید: 

برکناری وزیر محترم امور خارجه از سمتی که وی حاضر به رها کردن آن و بازگذاشتن دست رئیس جمهور برای اتخاذ یک تصمیم مناسب نبوده است، قطعا اقدامی غیر اسلامی محسوب نمی شود. 

همه کسانی که در باره این تصمیم سخن گفته اند از جمله خود آقای احمدی نژاد، شان و منزلت او را محترم شمرده و برخصوصیات خوب وی و دوستی و همکاری او با دولت تاکید کرده اند.

*آیا ادامه حضور ایشان در مصدر وزارت امور خارجه به رغم عدم تمایل جناب آقای احمدی نژاد توهین به رئیس جمهور محسوب نمی شده است؟

*آقای متکی نباید از رئیس جمهور توقع کند که چرا او را از زمان دقیق برکناری اش مطلع نکرده است.


* است که وقتی یک نفر را به دلیل ناکارامدی یا برخوردار نبودن از ظرفیت های لازم مدیریتی از سمتش برکنار می کنند، دلیلی ندارد که انتظار داشته باشد به او اطلاع دهند چه کسی قرار است جانشین وی شود

* برادرانه توصیه کنم که مراقب فرصت دادن به بدخواهان و فرصت طلبان باشند.

*اکنون که از سر تقدیر یا تقصیر، عرصه کار و تلاش را از شما ستانده و به دیگری سپرده اند، سجده شکر به درگاه خدا آورید و هوشیار و آگاه باشید که آنچه از همت و تلاش در راه اعتلا و عزت ملت ایران در کیسه آخرت اندوخته اید به ثمن بخس از چنگ شما به در نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
0
0
معلوم نیست آقای جوانفکر محتوای کیسه آخرت آقای متکی را کجا دیده اند؟ ایشان بهتر است به جای اینکه پیامبرگونه (سنت اطرافیان رئیس جمهور) به نصیحت دیگران بپردازند و در مورد آخرت افراد قضاوت کنند، نگاهی به نامه اعمال خود بیندازند. همچنین بد نیست با خودشان فکر کنند که اگر چنین بلایی سر خود ایشان میامد چه عکس العملی نشان میدادند؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین