کد خبر: ۱۱۷۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۰
دفتر امام(ره) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

سید علی خمینی، پنجشنبه گذشته در قم بود نه تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دفتر حضرت امام خمینی(س) حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در مراسمی در تهران در روز پنجشنبه گذشته را تکذیب کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران، ‌دفتر حضرت امام خمینی(ره) پیرو درج خبری در برخی سایت‌های خبری مبنی‌بر حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در مراسمی در روز روز پنج شنبه در تهران اعلام کرد که سید علی خمینی روز پنج شنبه نهم دی‌ماه 1389 در شهر مقدس قم بوده‌اند. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: جناب آقای سید علی خمینی روز پنج شنبه نهم‌ دی‌ماه 1389 در شهر مقدس قم بوده‌اند و مصاحبه‌ای نیز با هیچ یک از رسانه‌های خبری نداشته‌اند. از دوستان عزیز انتظار می‌رود پیش از نقل اخبار از بیت مکرم حضرت امام‌خمینی‌(س)نسبت به صحت و سقم خبر خویش از منابع معتبر اقدام نمایند. 

به‌گزارش آفتاب، سایت مشرق كه ابتدا خود مدعی حضور سید علی خمینی در مراسم 9 دی تهران شده بود، مدعی شد كه نوه امام راحل در گفت‌وگو با خبرنگار این سایت صراحتا اعلام كرده در مراسم روز گذشته مهدیه تهران حضور داشته است.

مشرق نوشت: سید علی خمینی در پاسخ به این سوال كه موضع شما در قبال جنجالی كه رسانه‌های بیگانه و اپوزیسیون درباره حضورتان در مراسم 9 دی تهران به‌راه انداخته‌اند چیست؟ گفت: من اهل مصاحبه و تبلیغات رسانه‌ای نیستم. هم 9 دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه شركت كردم كه البته این حضور بر اساس تشخیص و احساس وظیفه بود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
0
0
من خودم ديدمش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین