کد خبر: ۱۱۸۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰
پس از مهدی چمران؛

دفتر دانش‌جعفری هم داشتن پست مشاوره احمدی‌نژاد را تكذيب كرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس‌سیاسی: دفتر دكتر داود دانش‌‌جعفری داشتن پست مشاوره احمدی‌نژاد را تكذيب كرد.



به گزارش آفتاب، دفتر دكتر داود دانش‌جعفری وزير پيشين امور اقتصادی ‌‌و ‌‌دارايی در اطلاعيه‌ای اعلام كرد كه وی پس از كناره‌گيری از وزارت اقتصاد و دارايی سمتی تحت عنوان مشاور رييس‌جمهوری نداشته كه از سوی ايشان عزل شده باشد.

در اين اطلاعيه تاكيد شده است كه دكتر دانش‌جعفری پس از ترک وزارت اقتصاد اساسا جلسه‌ای با رييس‌جمهوری به‌عنوان مشاور ايشان نداشته و از درج اخبار پيرامون بركناری از مشاورت رييس‌جمهوری تعجب كرده است.

گفتنی است که پیش از این نیز رئیس شورای شهر تهران که نامش در لیست مشاوران برکنار شده احمدی‌‌نژاد اعلام شده بود، گفت: بنده ‌‌مشاور رئیس‌جمهوری نبودم که ‌لغو شده باشد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران که نام وی ‌روز گذشته در لیست ‌14 نفره مشاوران برکنار شده رئیس‌جمهوری اعلام شده بود، با بیان اینکه بنده ‌‌مشاور رئیس جمهور نبودم که لغو شده باشد‌، گفت: احمدی‌نژاد در دولت نهم برای بنده حکم مشاور ‌صادر کرده بود اما به دلیل اینکه طبق مصوبه مجلس، اعضای شورای شهر نمی‌توانند مشاوران رئیس‌جمهور باشند، ‌این حکم خود به خود لغو شد.

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: به دلیل مصوبه مجلس، حتی آقای زریبافان و خانم سلطانخواه نیز در دوره شورای شهر دوم از سمت مشاور رئیس‌جمهور کنار رفتند و در شورا ماندند.

عضو شورای شهر تهران درخصوص اینکه آیا در دولت دهم برای شما حکم مشاوره صادر شده بود؟ تأکید کرد که در دولت دهم هیچ‌‌گونه حکم مشاور رئیس‌جمهور برای بنده صادر نشده ‌و اصلاً نمی‌توانسته صادر شود، زیرا کسی که عضو شوراست، نمی‌تواند مشاور رئیس‌جمهور باشد. 


مهدی کلهر دیگر مشاور برکنار شده احمدی‌‌نژاد نیز درخصوص برکناری خود گفت: من سه ماه قبل تقاضای بازنشستگی خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کرده بودم و حکم پایان همکاری من با نهاد ریاست‌‌جمهوری به عنوان مشاور سابق رئیس‌جمهور دیروز صادر شد.

مشاور سابق احمدی‌نژاد تصریح کرد: البته این برکناری تنها شامل منصب مشاوری است و به عنوان مثال آقای رویانیان به عنوان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و همچنین خود من نیز به عنوان عضو فرهنگستان هنر همچنان مشغول خدمت هستم.

این مشاور سابق احمدی‌نژاد از دلیل چنین تصمیمی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

محمود احمدی‌نژاد روز گذشته در نامه‌ای از خدمات و همکاری تعدادی از مشاوران خود تقدیر و تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین