کد خبر: ۱۱۸۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۲

اعضای فراکسیون اقلیت مجلس از واکنش‌ها به دیدارشان با خاتمی متعجب‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری، سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر اعضای این فراکسیون در مجلس اظهار داشت: اعضای فراکسیون در جلسه روز گذشته مباحثی را در مورد برخی انتقادات که از طرف گروه‌ها درخصوص دیدار فراکسیون اقلیت با خاتمی صورت گرفت مطرح کرده و تعجب خود را از این مسئله ابراز داشتند. 

وی افزود: سخنانی که آقای خاتمی در دیدار با فراکسیون اقلیت مجلس بیان کرد در راستای قانون اساسی بود و حرفی خلاف قانون از سوی وی مطرح نشد. 

قنبری ادامه داد: به اعتقاد اعضای فراکسیون واکنش‌های برخی گروه‌ها به دیدار اقلیت مجلس با خاتمی طبیعی بود، چرا که هدف این افراد کسب وجهه و جایگاه در جبهه اصول‌گرایی است. 

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه اعضای فراکسیون نگرانی خود را از تبدیل شدن برخی منابر به دادگاه اعلام کردند، چرا که اخیراً دیده می‌شود در برخی منبرها صحبت از احکامی می‌شود که صدور آن به عهده دادگاه است. 

قنبری خاطرنشان کرد: در جلسه دیروز از دادستان کشور هم خواسته شد جلوی افرادی که در جامعه خشونت را ترویج می‌کنند، گرفته شود. 

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس بررسی هدفمندی یارانه‌ها، آلودگی هوا، بی‌توجهی به استفاده از انرژی‌های پاک را از دیگر مباحث جلسه روز گذشته اعضای فراکسیون متبوعش در مجلس دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین