کد خبر: ۱۱۸۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۱

فهرست مربیان برتر دهه‌ی اول قرن 21؛ ابراهیم‌زاده در مکان 144

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فدراسیون بین اللملی تاریخ و آمار فوتبال نام منصور ابراهیم‌زاده را در رده‌ی 144 بهترین مربیان دهه‌ی اول قرن بیست و یکم جهان قرار داد. آرسن ونگر در این رده‌بندی در مکان نخست ایستاد.

با آغاز سال 2011 و پایان یافتن دهه‌ی اول قرن بیست و یکم فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال فهرست مربیان برتر دهه‌ی اول هزاره‌ی سوم میلادی را اعلام کرد که آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال در صدر ایستاد و الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. 

در این رده بندی رافائل بنیتس سرمربی برکنار شده‌ی تیم فوتبال اینتر که تیمش را به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های جهان رساند در مکان نهم ایستاد. یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در این رده بندی نوزدهم شد و پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مکان بیست و نهم قرار گرفت. منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تنها مربی ایرانی این فهرست در کنار هولگر اوسیک سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در مکان 144 ایستاد. 

برانکو ایوانکویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در این رده‌بندی در مکان 117 قرار گرفت و میروسلاو بلازویچ در جایگاه 153 قرار گرفت.


رده‌بندی مربیان برتر دهه‌ی اول قرن 21:

1- آرسن ونگر 156 امتیاز

2- سر الکس فرگوسن 148 امتیاز

3- ژوزه مورینیو 135 امتیاز

4- فابیو کاپلو 120 امتیاز

5- گاس هیدینگ 112 امتیاز

6- کارلو آنچلوتی 108 امتیاز

7- لوییس فیلیپه اسکولاری 101امتیاز

8- مارچلو بیلسا 101 امتیاز

9- رافائل بنیتس 97 امتیاز

10- مارچلو لیپی 88 امتیاز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین