کد خبر: ۱۱۸۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸

نامه سرگشاده به احمدی‌نژاد؛ نحوه برکناری رحماندوست باعث بهت و حیرت شده ‌است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طاهره کیانی‌پور همسر مجتبی رحماندوست مشاور امور ایثارگران رئیس‌جمهوری در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد، نوشت:

بسمه تعالی
با عرض سلام و ادب و خدا قوت
اولا: به عنوان همسر جناب آقای دکتر مجتبی رحماندوست از شما تشکر می‌کنم که همسرم را به زندگی من برگردانیدید و بار مسئولیت خدمت به خانواده‌های ایثارگران را از دوش او برداشتید البته ایشان این کار را سلب توفیق می‌دانند.

ثانیا: گلایه‌ای کنم که چرا این‌گونه؟!! این کار باعث تعجب و بهت و حیرت همه دوستان و مردم شده‌است و سؤال‌برانگیز که چه اتفاقی افتاده و موضوع چیست؟ زیرا این چنین برکناری‌ها در دولت‌های باثبات معمول نیست.

ثالثا: در سایت‌های خبری آمده است که این برکناری‌ها به‌خاطر ناکارآمدی و ضعف در عمل این افراد بوده است. من هم با برکناری افراد ناکارآمد مخصوصا آنها که از بیت‌المال حقوق می‌گیرند، موافقم. اما در مورد ایشان بر اساس آنچه که در زندگی خود می‌بینم، او بیشترین ساعات عمرش را خالصانه برای خدمت به مردم و ایثارگران و دفاع از حقوق آنها صرف می‌کنند.

وی حدود 80 ساعت را خارج از خانه به‌سر می‌برد و با انجام کار شبانه‌روزی و اقامت دو شب در هفته در محل کار خود یادآور نوع فعالیت‌های مسئولان در سال‌های اول انقلاب بوده‌است. گرچه جنابعالی در این مورد پیشتاز بر دیگران هستید.

تعداد سفرهای استانی که ایشان برای ایثارگران هر دستگاه در شهرهای مختلف دارند کمتر از سفرهای استانی هیأت دولت نبوده است ضمنا قابل ذکر است که ایشان همواره خود را سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی و حامی دولت اصول‌گرا و شخص جنابعالی می‌داند.

حتما شما می‌دانید که ایشان عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است و گذران زندگی ما از طریق حقوق دانشیاری او تامین می‌شود و تاکنون هیچ‌گونه حقوقی از ریاست‌جمهوری دریافت نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین