کد خبر: ۱۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۵

ابوالقاسم طالبی، لیلا اوتادی را به دروغ‌گویی متهم كرد: از ترسش پایش را گچ گرفته بود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابوالقاسم طالبی میهمان امشب برنامه سینمایی «7» در بخشی از صحبت‌هایش پیرامون لزوم تشكیل سازمان سینمایی، بر لزوم حمایت از بازیگران و اقشار این حوزه به عنوان یكی از انگیزه‌ها اشاره كرد و برای مثال بدون ذكر نام، مشخصات لیلا اوتادی را داد و از وی دفاع كرد كه این دفاع منجر به متهم شدن غیرمستقیم اوتادی به دروغ‌گویی شد. 

به گزارس آینده، این تهیه كننده و كارگردان سینما كه تئوریسین تشكیل این سازمان است، تاكید داشت: چرا باید طوری باشد كه وقتی یک بازیگر قصد بازی در فیلمی را دارد، تماس‌های متعدد بگیرند و تهدیدش كنند و سایتش را هک كنند و این بازیگر نیز از ترسش منصرف شود و پایش را گچ بگیرد؟! آیا مشخص شد چه كسانی مزاحم این بازگیر شده بودند و سایت این بازیگر توسط چه كسی هک شد؟ باید نهاد قدرتمندی برای حمایت از اهالی سینما وجود داشته باشد. (نقل به مضمون)

با این تفاسیر این پرسش مطرح می‏شود كه آیا طالبی در مقام دفاع از لیلا اوتادی كه این روزها در كنار مسعود ده نمكی در اخراجی های 3 بازی می‏كند، او را متهم به دروغگویی نكرده است؟ آیا حقیقتاً اوتادی برای فرار از این حملات پایش را گچ گرفته بود و موضوع را منكر شده بود یا صحبت هایش پس از مطرح شدن به عنوان بازیگر نقش ندا آقا سلطان از سر واقعیت بوده و طالبی بی جهت اوتادی را متهم كرده است؟

گفتنی است؛ اوتادی در ماه‌های اخیر با حواشی فراوانی روبه‌رو بوده كه طرح موضوع بازی‌اش در فیلمی در نقش ندا آقا سلطان كه توسط وی بدین شكل تكذیب شده بود نخستین آنها بود و پس از آن انتشار تصاویر دیدار اسفندیار رحیم مشایی از نمایشگاه عكسش به سبک دیدار از نمایگاه هدیه تهرانی جنجال‌آفرین شد و حال حضورش در سومین ساخته سریالی ده‌نمكی او را در دایره توجه قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
0
استاد گرامی آ.طالبی نادیده بگیرید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین