کد خبر: ۱۱۹۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲

شكایت دفتر امام از انتشاردهندگان شایعه حضور سید علی خمینی در مهدیه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دكتر غلامعلی رجایی در مطلبی كه در وبلاگ خود آن را منتشر كرده است نوشت: دیروز كه حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی انصاری كرمانی از دفتر امام با من تماسی داشت و فرمایشی، از او درباره سناریوی اخیر سایت ... درباره حضور حجت‌الاسلام سید علی خمینی نوه گرامی امام در سالگرد ۹ دی در مهدیه تهران و انتشار تكذیبیه‌ای از قول ایشان در رد بیانیه دفتر امام سوال كردم، ضمن تاكید برعدم حضور آقای سید علی خمینی در مهدیه كه بر من مسلم است گفت به دنبال شكایت از دروغ‌پردازان این ماجرا هستیم و برای این كار وكیل هم گرفته‌ایم.

از شنیدن این حرف جناب انصاری – كه با محبت‌هایش به من در دوران نورانی جنگ در ترتیب ملاقات‌های خصوصی من و بعضی از خانواده های شهدا و فرماندهان و زحمت‌كشان جنگ با حضرت امام حقی بزرگ داشته ودارد – هم خوشحال شدم وهم متاثر.

خوشحال از اینكه هنوز خوشبختانه در این مملكت به رغم بی‌قانونی‌هایی كه به ویژه نسبت به منتقدین شده و می‌شود دیوار قانون بلند است و سر و كار متخلفین با قانون افتاده و خواهد افتاد و هیچ كس را از قانون گریزی نیست و ناراحت از اینكه كار بعضی از شیعیان علی(ع) كه صدیق اكبر است و سینه‌زنان امام حسین(ع) كه آیینه‌گردان صداقت در عالم وجود است به جایی رسیده كه در توهمی كودكانه در جهت مصادره نام و یاد امام در جهت مقاصد پست و حقیر خویش دیوار میراث‌داران خمینی را آنقدر كوتاه دیده‌اند كه به فكر هزینه كردن از وجاهت یادگاران ایشان افتاده‌اند.

به این دوستان برادرنما! توصیه بی‌فایده‌ای می‌كنم كه اندكی از تلاش خویش در خلق سناریوهای جدید در مبارزه با فتنه‌گران! بكاهند و لااقل چند صفحه تاریخ بخوانند تا ببینند این معلم پیر بشریت درباره سرنوشت دروغ‌سازان و دروغ‌بازان چه می‌گوید و عاقبت آنان را چگونه ترسیم می‌كند.

پدیده شگفت این روزها و ماه‌ها این است كه بعضی دوستان با نادیده گرفتن تعالیم عالیه پیامبرگرامی اسلام وائمه معصومین علیهم صلوات‌الله با رفتارهای نادرست و روش‌های اشتباه خود به دنبال اثبات این واقعیت تلخ هستند تا به جامعه القا كنند كه:

هم می‌توان متدین بود و به آخرت ایمان داشت، شیعه علی و سینه‌زن امام حسین و منتظر امام زمان بود، به خمینی عشق ورزید و درعین حال به راحتی دروغ ساخت و دروغ پرداخت.

هم می‌توان روز و شب قرآن خواند و هم بی‌اعتنا از كنارآیات مكرر نورانی آن درباره دروغ و دروغ‌گویان گذشت.

هم می‌توان مسلمان بود وهم به سادگی به دیگران تهمت و افترا زد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین