کد خبر: ۱۱۹۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۴

نامزدهای بهترین رمان متفاوت سال ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از اتمام داوری‌ها و بررسی‌ها، 4 رمان به عنوان نامزدهای عنوان بهترین رمان متفاوت سال (واو) معرفی شدند. 

این 4 رمان به ترتیب حروف الفبا عبارت‌اند از: «دیگر اسمت را عوض نکن» مجید قیصری، نشر چشمه؛ «شب ممکن» حسن شهسواری، نشر چشمه؛ «کتاب بی‌نام اعترافات» داوود غفارزادگان، نشر روزنه؛ و «مارمولکی که ماه را بلعید» قاسم شکری، نشر ققنوس.

فائزه شاکری، دبیر جایزه‌ «واو» با اعلام اسامی نامزدهای این جایزه عنوان کرد: امسال تصمیم گرفتیم مرحله اول داوری را صرفا به داورانی از شیراز و بوشهر بسپریم و در پی این تصمیم خودمان هیچ دخالتی در بررسی و داوری آثار نداشتیم.

او اسامی داوران را نیز به این شرح اعلام کرد: محمد کشاورز، احمد اکبرپور، ندا کاووسی‌فر، مهدی جعفری و بابک طیبی از استان شیراز، و سعید بردستانی، افشین جان‌احمدیان، حسین زارعی و موسی درویشی از استان بوشهر.

دبیر این جایزه همچنین یادآور شد: امسال هم همچون سال‌های گذشته بهترین ناشر رمان متفاوت سال و نیز رمان شایسته‌ تقدیر معرفی خواهند شد.

سال گذشته، رمان «دره‌ پنهان» نوشته‌ی محمد قره‌چه‌داغی به عنوان بهترین رمان متفاوت سال و نشر چشمه بهترین ناشر رمان متفاوت برگزیده‌ این جایزه بودند.

مراسم معرفی بهترین رمان متفاوت سال و بهترین ناشر رمان متفاوت سال در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین