کد خبر: ۱۱۹۶۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۱

احمدی‌نژاد: چرا از یک بمب احتمالی ایران که دارید دروغ هم می‌گوئید می‌ترسید؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی‌نژاد تصریح کرد: به خدا خون شهیدان ما آنچنان مستکبران را به ذلت و خواری خواهد کشید که هیچ مستکبری در عالم چنین خواری را تجربه نکرده باشد.

محمود احمدی‌نژاد در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان یزد اعطای نشان به این خانواده‌ها را دارای پیام‌های گوناگون دانست و گفت: اولین پیام قدرشناسی ملت بزرگ ایران از پیشگامان عزت و افتخار است و همه عالم باید بدانند که ملت ایران موجودیت، عزت، استقلال و فرهنگ خود را مدیون ایثار و ایثارگران است.

وی تاکید کرد: اگر امروز امنیت، عزت، پیشرفت و فرصتی و اثری از ارزش‌های الهی باشد همه مدیون ایثارگران و خون‌های پاک شهیدان است.

وی پیام دوم این نشان‌ها را اینگونه عنوان کرد که نشان‌های ایثار راه عزت و سربلندی است و هر ملتی اگر بخواهد جامه عزت بپوشد و قله‌های عزت را فتح کند راه آن ایثارگری است.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه ایثارگری و شهدات هدف نیست تصریح کرد: هدف اصلی انجام وظیفه و رسیدن به قله کمال انسانی است و مقصد اصلی آفرینش انسان رسیدن به خدا، خدایی شدن و خدایی کردن است و در این مسیر شهادت یک راه میان‌بر و ایثارگری یک پرش بلند است و خدای متعال این توفیق و فرصت را به عنوان هدیه برای بندگان خاص خود قرار داده است. 

وی با تاکید بر اینکه نقش اول ایثارگری تعالی ایثارگر است، گفت: رسیدن به خدا جز از مسیر ایثارگری محال است و تنها راه فتح قله‌های ایمان و پاکی عبور از این مسیر است و قدر و اندازه کمال انسان‌ها را می‌توان با میزان آمادگی آنها برای ایثار در راه خدا سنجید.

وی ادامه داد: نقش دیگر ایثارگری پرده برداشتن از چهره‌های انحطاط است. یک ایثارگر یا شهید علاوه بر اینکه راه تعالی را در برابر جامعه باز می‌کند آثار سرپیچی از اطاعت الهی و آثار مقابله با حرکت توحیدی را به نمایش می‌گذارد و هر چه درجه ایثار بالاتر می‌رود پرده از چهره‌ کریه دشمنان راه خدا برداشته می‌شود. 

وی در بیان مصداق این سخن خود به واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: در نبردهای حق و باطل در طول تاریخ هیچ کدام به اندازه عاشورا چهره منافق و فاسد را رسوا نکرده است. 

وی ادامه داد: اگر ما هزاران کتاب درباره فساد و خودخواهی صدام می‌نوشتیم کسی باور نمی‌کرد و آنچه پرده از چهره دژخیمان عالم برداشت چیزی جز ایثار و شهادت نبود. 

احمدی‌نژاد تاکید کرد: در دفاع مقدس شهادت مظلومانه شهیدان ما و جانبازان ما پرده‌ها را در برابر چشم‌ها کنار زد. به خدا خون شهیدان ما آنچنان مستکبران را به ذلت و خواری خواهد کشید که هیچ مستکبری در عالم چنین خواری را تجربه نکرده باشد.

وی تاکید کرد: ایثارگری انجام یک ماموریت فردی و اجتماعی است و زیباترین و متعالی‌ترین شکل انجام ماموریت است چه برای خود انسان و چه برای جامعه بشری. 

احمدی‌نژاد تاکید کرد: مستکبران از بمب اتم و سلاح ما نمی‌ترسند، چطور می‌شود کسی که 5 هزار و چند صد بمب و موشک‌های قاره‌پیما در اختیار دارد اعلام کند که ما می‌ترسیم و ایرانیان می‌خواهند بمب بسازند؟ سوال اینجا است که شما چگونه با چند هزار بمب اتم از یک بمب احتمالی ایران که دارید دروغ هم می‌گوئید می‌ترسید.

وی تاکید کرد: آنها یا ترسو هستند و یا دروغ‌گو و یا هر دوی آنها. آنها از قدرتی از ملت ایران می‌ترسند که آن قدرت شکست‌ناپذیر، سازش‌ناپذیر و برگرفته از روحیه ایثارگری ملت ایران است. آنها از روحیه ایثارگری ایرانیان وحشت دارند و نمی‌خواهند اجازه دهند این روحیه در دنیا منتشر شود. 

وی در ادامه از خانواده‌های ایثارگران و شهیدان به خاطر حفظ فرهنگ ایثارگری و ایستادگی برای خدا تشکر کرد.

احمدی‌نژاد خطاب به خانواده‌های ایثارگران گفت: می‌خواهم یک جمله از زبان شما به دشمنان بگویم که چشمان خود را باز کنند و گوش‌های خود را نیز باز کنند. 22 سال از دوران دفاع مقدس گذشته است و خانواده‌های ایثارگران بهترین‌های خود را از دست داده‌اند ولی امروز مومن‌تر، انقلابی‌تر و مقاوم‌تر و مستحکم‌تر از گذشته در برابر شما ایستاده‌اند و ان‌شاءالله تا بدرقه کردن شما به قعر جهنم سر سوزنی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

گفتنی است در آغاز این نشست و پس از سخنان تعدادی از خانواده‌های ایثارگر و مشاور رئیس‌جمهور در امور ایثارگران سه نشان دولتی ایثار به سه مادر شهید اهدا شد.

کوکب احمدی جاافضلی مادر شهید محمد رضا فتوحی اردکانی، نرجس محمد کریمی مادر شهید محمدرضا شورقینی و بتول دهقان اشکذری مادر شهید حسین رشیدی‌فر سه نفری بودند که نشان دولتی ایثار با حضور احمدی‌نژاد به آنها اعطا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین