کد خبر: ۱۲۰۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۴

کعبی: قطبی و برخی خبرنگاران از من برای دعوت به تیم ملی پول می‌خواستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین کعبی در برنامه‌ای زنده در رادیو، حسابی از خجالت سرمربی سابق تیم ملی درآمده است. 

به گزارش گل، کعبی در مصاحبه‌ای در رادیو ادعاهای زیادی را مطرح کرده است. کعبی در قسمتی از حرف‌هایش به پیشنهادهای بی‌شرمانه‌ای که به او شده اشاره کرده و می‌گوید: «افشین قطبی و برخی از خبرنگاران از من خواستند که برای دعوت به تیم ملی باید به آنها پول بدهم! افشین قطبی بازوبند کاپیتانی را از من گرفت و می‌خواست آن را به آندرانیک تیموریان بدهد به این دلیل که حسین کعبی در تیم ملی حامی نداشت. شاید آندرانیک بهتر از هر کس دیگری بداند من راجع به چی صحبت می‌کنم.»

کعبی ادامه می‌دهد: «قطبی در مراسم ختم پدرم به من گفت برای این که روی خبرنگاران را کم کنم تو را به تیم ملی دعوت خواهم کرد اما در لیست بعدی هیچ نامی از من نبود. بعد از آن پیشنهادات زیادی به من شد اما من گفتم که اشتباه گرفته‌اند و من با 93 بازی ملی به کسی باج نمی‌‌دهم.»

این بازیکن در پایان با اشاره به این که می‌تواند نام خبرنگار مذکور را مطرح کند، می‌گوید: «من از آقای شریفی خواستم تا من را با آقای قطبی رودر رو کند اما این کار را انجام نداد. همچنین به او گفتم می‌توانم نام آن خبرنگار را به او بگویم اما ایشان اصلا پی‌گیری نکرده و فقط من را جریمه کردند. به هر حال مربیان سیاه‌باز همانند قطبی به درد فوتبال ما می‌خورند. تیمی که نه جام جهانی رفت و نه در جام ملت‌ها چیزی شد و همین طوری لنگ در هوا مانده!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین