کد خبر: ۱۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۰

مدفون شدن یک هفته‌ای جسد در خودرو برف گرفته

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دنبال رسیدن موج جدید سرما به شرق آمریکا پلیس منطقه لانگ آیلند از کشف جسدی در داخل یکی از خودروها خبر داد. 

اما این یک جسد عادی نبود. مردی در منطقه کویینز در داخل خودرو شخصی‌اش با شات گان اقدام به خودکشی کرده بود و پس از بارش فراوان برف جسد او برای یک هفته بدون اینکه توسط رهگذران یا پلیس کشف شود در داخل خودرو مانده بود.

جسد کوین رومان 36 ساله اهل بی شور در ساعت دوازده و نیم شب در حالی کشف شد که براورد می‌شود از چهارشنبه گذشته در این خودرو بوده است.

پلیس درباره اینکه این جسد چگونه و توسط چه کسی کشف شده چیزی نگفت ولی ساعاتی پس از کشف آن از بستگان این مرد خواست تا او را شناسایی کنند.

پدر و برادر این مرد او را شناسایی کردند و گفتند که او به الکل و مواد مخدر معتاد بوده و پیش از این هم برای سرکیسه کردن بستگانش تهدید کرده بود دست به خودکشی می‌زند. 

با اینکه شرایط این جسد حاکی از خودکشی دارد اما هیچ‌کدام از ساکنان محل به شنیده شدن شلیک شات گان اشاره‌ای نکرده‌اند و البته برف سنگین مانع از این بوده که متوجه وجود جسد در داخل خودرو شوند.

یکی از آنها که نمی‌خواست نامش در گزارش روزنامه نیویورک دیلی باشد گفت: «من هیچ وقت فکر نکردم دلیل پارک شدن این خودرو در تمامی این روزها خودکشی صاحب آن باشد. البته خودرو پشت سر آن سه هفته است که اینجا پارک شده و معمولا خودروها برای مدت طولانی اینجا پارک می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین